گل شاخه بریده لیلیوم صورتی

گل شاخه بریده لیلیوم صورتی دارای گلبرگ هایی زیبا و پر انرژی به رنگ صورتی است. رنگ صورتی گلبرگ های لیلیوم شور و نشاط خاصی داشته و موجب شده که در هر ترکیبی قرار گیرد انرژی بخش باشد. این رنگ از گل لیلیوم بیشتر برای مراسم تبریک و جشن های عقد و عروسی قابل استفاده است. ترکیب لیلیوم صورتی با لیلیوم سفید بسیار چشم نواز خواهد بود و درخشش و جلوه لیلیوم صورتی را بیشتر خواهد کرد. برای سفارش عمده گل لیلیوم صورتی به فروشگاه پارسی گل مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت عمده گل لیلیوم صورتی با شماره تماس 03195015515 تماس حاصل فرمایید.

این مدل تمام شده است

گل شاخه بریده لیلیوم صورتی

گل شاخه بریده لیلیوم صورتی یکی از بهترین رنگ ها برای تزیین و گل آرایی جشن ها و مراسم عقد و عروسی است. لیلیوم صورتی رنگی شادی بخش داشته و با قرار گرفتن در هر ترکیبی انرژی خاصی را در ترکیب ایجاد می کند. لیلیوم جز گل های شاخه بریده لوکس است و معمولا از آن در تزیین انواع سبد گل و تاج گل تبریک استفاده می شود. بروی هر شاخه گل لیلیوم حدود 5 تا 6 سرگل لیلیوم وجود دارد. گل لیلیوم علاوه بر زیبایی ظاهر دوام و ماندگاری خوبی دارد.

فروش عمده گل شاخه بریده لیلیوم صورتی

گل لیلیوم صورتی یکی از گل های مشهور در گل آرایی است و اکثرا در جشن ها از آن استفاده می شود. سرگل های لیلیوم درشت بوده و به عنوان گل تاکیدی در گل های تزیین شده استفاده می شود. گل لیلیوم نماد پاکی و پاکیزگی است و در میان گل های شاخه بریده شهرت خوبی دارد. مصرف گل لیلیوم صورتی و به طور کلی رنگ های شاد گل لیلیوم در جشن ها بیشتر خواهد شد. با توجه به مصرف بالای لیلیوم صورتی در جشن ها فروشگاه پارسی گل اقدام به فروش عمده گل لیلیوم صورتی با قیمت عمده کرده است. خریداران عمده گل لیلیوم صورتی و گلفروشان می توانند برای ثبت سفارش عمده خود به فروشگاه پارسی گل مراجعه کنند.

لیلیوم ممتاز
حدود 80 سانتی متر
حدود 15 سانتی متر
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه