گل شاخه بریده لیسیانتوس لب صورتی

گل شاخه بریده لیسیانتوس لب صورتی از رنگ های جذاب و خاص گل لیسیانتوس است. رنگ گلبرگ های گل لیسیانتوس لب صورتی به رنگ سفید است و لبه گلبرگ ها به رنگ صورتی متمایل است. دو رنگه بودن گلبرگ های این گل ظاهری فانتزی و جذاب دارد و به دلیل زیبایی اش در اکثر دسته گل، سبدگل و تاج گل های تبریک قابل استفاده است. برای سفارش عمده گل لیسیانتوس لب صورتی به فروشگاه پارسی گل مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت عمده گل لیسیانتوس لب صورتی با شماره تماس 03195015515 تماس حاصل فرمایید.

این مدل تمام شده است

گل شاخه بریده لیسیانتوس لب صورتی

گل شاخه بریده لیسیانتوس لب صورتی با گلبرگ هایی به رنگ سفید و حاشیه صورتی یکی از جذاب ترین رنگ های گل لیسیانتوس است. حاشیه صورتی رنگ گلبرگ های این گل جذابیت خاصی داشته و طرفداران بی شماری را جذب کرده است. گل لیسیانتوس به صورت کم پر و پرپر دیده می شود و جنس گلبرگ ها نسبتا نازک هستند. غنچه های گل لیسیانتوس نیز جنبه تزیینی داشته و در کنار گلها زیبایی خاصی را ایجاد میکند.

فروش عمده گل شاخه بریده لیسیانتوس لب صورتی

گل لیسیانتوس لب صورتی برای تزیین و گل آرایی در مراسم تبریک و جشن ها مناسب است و مصرف بیشتری دارد. رنگ سفید گلبرگ ها با حاشیه صورتی بسیار آرامش بخش و در عین حال شادی بخش است. فروشگاه پارسی گل با تامین انواع گل شاخه بریده در حجم بالا و قیمت عمده در خدمت مشتریان عزیز است. فروش عمده گل لیسیانتوس لب صورتی نیز در فروشگاه پارسی گل با قیمت عمده انجام می گردد. جهت ثبت سفارش کافیست به وبسایت فروشگاه پارسی گل مراجعه کنید.

لیسیانتوس ممتاز
حدود 40 سانتی متر
حدود 10 سانتی متر
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه