گل شاخه بریده آلسترومریا گلبهی

گل شاخه بریده آلسترومریا گلبهی از گل های شاخه بریده زیبا با رنگی دلنشین و چشم نواز است. آلسترومریا گلبهی از جمله رنگ هایی است که برای تزیین و گل آرایی در مراسم شادی و عروسی انتخاب مناسبی است. رنگ گلبهی سرشار از آرامش و لطافت است و در گل آرایی تالار و مجالس عروسی، تزیین سفره عقد و دسته گل عروس زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت. برای سفارش عمده گل آلسترومریا گلبهی با قیمت عمده به وبسایت فروشگاه پارسی گل مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت عمده گل آلسترومریا گلبهی با شماره تماس 03195015515 تماس حاصل فرمایید.

این مدل تمام شده است

گل شاخه بریده آلسترومریا گلبهی

گل شاخه بریده آلسترومریا گلبهی از رنگ های فانتزی گل آلسترومریا است که لطافت و آرامش خاصی دارد. تزیین گل آلسترومریا گلبهی در آماده سازی انواع دسته گل عروس، تزیین ماشین عروس، گل آرایی تالار و ... مرسوم است. علت استفاده از آلسترومریا گلبهی در مجالس شاد و عروسی به دلیل رنگ سرشار از شادی و لطافت آن است. آلسترومریا دوام و ماندگاری خوبی دارد و در هر تزیینی که استفاده شود تا چند روز دوام خود را حفظ خواهد کرد.

فروش عمده گل آلسترومریا گلبهی

گل آلسترومریا گلبهی از رنگ های پر مصرف گل آلستر در مراسم و مناسبت های شادی همچون عروسی، عقد، نامزدی و بله برون است. رنگ شادی بخش گلبهی بسیار مناسب برای ترکیب در انواع دسته گل عروس، ماشین عروس، سفره عقد و ... می باشد و به همین دلیل مصرف بالایی در این گونه از مراسم دارد. فروشگاه پارسی گل با فروش عمده گل آلسترومریا گلبهی در حجم بالا و قیمت عمده در خدمت گلفروشان و عمده خریداران می باشد. برای سفارش عمده گل آلسترومریا گلبهی به فروشگاه پارسی گل مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و یا با شماره تماس 03195015515 تماس حاصل فرمایید.

گل آلسترومریا ممتاز
حدود 90 سانتی متر
حدود 5 سانتی متر
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه