گل شاخه بریده رز بنفش

گل رز بنفش از رزهای رنگ شده و جذاب فروشگاه است که در ترکیب با دیگر رنگ های گل رز از جمله رز صورتی یا رز سفید و صورتی جذابیت ویژه ای پیدا خواهد کرد. رز بنفش ظاهری باشکوه و لوکس دارد که در تزیین انواع سبدگل و باکس گل زیبایی بی نظیری خواهد داشت. واحد عمده فروشی پارسی گل با فروش عمده انواع گل رز هلندی ممتاز در رنگ ها و واریته های مخلتف با قیمت تولیدکننده در خدمت مشتریان عزیز است. 

برای اطلاع از قیمت عمده گل رز بنفش با شماره تماس 03195015515 تماس حاصل فرمایید.

این مدل تمام شده است

گل شاخه بریده رز بنفش

گل شاخه بریده رز بنفش شکوه گل رز است که ظاهری خاص و لوکس دارد. رز بنفش نیز یکی دیگر از رزهای رنگ شده است که طی روشهای مختلف رنگ آمیزی به این رنگ درآمده است. رز بنفش نسبت به دیگر رزهای رنگ شده طرفداران بیشتری دارد. رزهای بنفش رنگ در تزیین انواع سبدگل و تاج گل های تبریک به کار می روند و شکوه خاصی را به محصول می بخشند. از گل شاخه بریده رز بنفش برای تزیین انواع تاج گل، سبدگل، دسته گل و باکس گل استفاده می شود.

خرید عمده گل رز بنفش 

گل رز بنفش از گل های رز محبوب و پرطرفدار است که به دلیل رنگ زیبایش مشهور شده است. ترکیب گل رز بنفش در کنار رز سفید و رز صورتی بسیار چشم نواز است و منظره زیبایی را ایجاد می کند. با توجه فروش بالای گل رز بنفش فروشگاه عمده فروشی پارسی گل اقدام به فروش عمده گل رز بنفش با قیمت عمده کرده است. برای خرید عمده رز بنفش می توانید به وبسایت فروشگاه پارسی گل مراجعه کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و تحویل بگیرید.

مزایای خرید عمده گل رز از پارسی گل

تمامی گل های ارسالی عمده فروشی پارسی گل از تازه ترین و باکیفیت ترین گل های شاخه بریده هستند و کیفیت و تازگی گلهای ارسال شده را تضمین می کنیم.

در فروشگاه عمده فروشی پارسی گل علاوه بر فروش عمده گل شاخه بریده، فروش انواع برگ های تزیینی، ملزومات گل و گیاه از جمله انواع گلدان، باکس، سبد چوبی و... به صورت عمده به فروش می رسد.

رز هلندی ممتاز
حدود 80 سانتی متر
حدود 5 سانتی متر
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه