سبد گل رز و آنتوریوم بنفش کد DF11302

سبد گل رز و آنتوریوم بنفش کد DF11302 از سبدگل های پرگل فروشگاه است که با گل های تازه و زیبای رز، آنتوریوم و لیلیوم اورینتال تزیین شده است. اگر به دنبال یک سبد گل رومیزی شیک هستید انتخاب این سبد گل انتخاب مناسبی است. برای پایه این محصول از سبد چوبی حصیری استفاده شده است که گل ها به زیبایی در آن تزیین شده اند. ترکیب گل های رز، آنتوریوم و اورینتال در کنار یکدیگر همیشه ترکیبی لوکس و باشکوه ایجاد می کند و ظاهری مجلل به این سبد گل بخشیده اند. ارتفاع حدودی سبد گل 45 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی سبد گل رز و آنتوریوم بنفش کد DF11302

برای خرید و انتخاب سبد گل بهتر است به نوع مراسم و مناسبتی که قرار است سبد گل را اهدا کنید دقت کنید. سایز سبد گل و نوع گل های به کار رفته در آن به خوبی می تواند مشخص کننده قیمت سبد گل باشد. اگر به مراسمی با شکوه تشریف می برید بهتر است از سبد گل های پایه داری انتخاب کنید که گل های لوکسی همچون رز، آنتوریوم، لیلیوم، ارکیده و... در تزیین آن به کار رفته است. همچنین سبد گل های سایز بزرگ برای مراسم باشکوه و مجلل مناسب تر هستند. اگر مراسمی که تشریف می برید سطح متوسط است و مایلید سبد گلی که هدیه می برید نه بسیار مجلل و نه بسیار ساده باشد بهتر است از سبد گل های رومیزی استفاده کنید که سایز متوسطی دارند و گل هایی همچون رز، آنتوریوم، لیسیانتوس، آلسترومریا و ... در آن ها استفاده شده است. و در آخر اگر مراسمی ساده تشریف می برید و مایلید سبد گل هدیه ببرید بهتر است از سبد گل های کوچک چوبی انتخاب کنید که دارای یک سبد چوبی کوچک هستند و گل هایی همچون گل های ژربرا، داوودی، فرزیا، آلسترومریا و... در تزیین آن ها به کار رفته است. سبد گل رز و آنتوریوم بنفش Df11302 از سبد گل های سطح متوسط است که نه بسیار ساده و نه بسیار باشکوه است و مناسب مراسم های تبریک و شادباش دوستانه می باشد.

مشخصات سبد گل رز و آنتوریوم بنفش کد DF11302

برای گل آرایی سبد گل رز و آنتوریوم بنفش فوق حدود 26 شاخه گل رز در رنگ های سفید، قرمز و سفیدصورتی، 5 شاخه گل آنتوریوم در رنگ بنفش و 5 سرگل اورینتال به رنگ صورتی و سفید صورتی به کار رفته است. پایه سبد را یک سبدگل حصیری چوبی تشکیل داده است که دوام خوبی دارد و تمامی گل ها داخل آن تزیین شده اند. مابین گل ها از پسته دریایی تزیینی نیز استفاده شده است. ارتفاع حدودی سبد گل 45 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است. ارسال این سبد گل به صورت رایگان می باشد و برای حمل آن لازم به پرداخت هزینه نیست.

سبدگل رومیزی
حدود 45 سانتی متر
حدود 25 سانتی متر
حدود 5 شاخه
حدود 26 شاخه
حدود 5 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه