سبد گل طبیعی رز و لیلیوم زرد کد DF08202

1,997,000 تومان

سبد گل طبیعی رز و لیلیوم زرد کد DF08202 با طراحی ساده و زیبایش از سبدگل های قیمت مناسب فروشگاه می باشد که می توانید برای مناسبت های دوستانه و تبریکی هدیه ببرید. در این سبد، گل های متنوعی همچون رز، آنتوریوم، لیلیوم و کرزنتی به کار رفته است. رنگ های استفاده شده بسیار پر انرژی هستند و به خوبی می توانند این انرژی را به مخاطبین شما القا کنند. پایه سبدگل جنس چوبی دارد و استحکام آن نسبتا خوب است. ارتفاع سبد حدود 50 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی سبد گل رز و لیلیوم کد DF08202

یکی از بهترین انتخاب ها برای عرض تبریک و شادباش های دوستانه انتخاب سبدگل هایی با گل های متنوع و رنگی است که به خوبی می تواند احساس شادمانی شما را نشان دهد. سبد گل هایی که از ترکیب چندین گل متنوع تشکیل می شوند انرژی و نشاط بیشتری نسبت به سبدگل هایی که فقط از یک نوع گل تشکیل می شوند دارند. سبدگل رز و لیلیوم فوق یکی از سبدگل های پرنشاط فروشگاه است که قیمت مناسبی داشته و می توانید آن را برای مناسبت هایی همچون تبریک زایمان، جلسه دفاع، تولد نوزاد، تشکر، قدردانی و... هدیه ببرید.

مشخصات سبد گل طبیعی رز و لیلیوم زرد کد DF08202

در تزیین سبدگل طبیعی رز و لیلیوم کد Df08202 حدود 5 شاخه گل رز صورتی، 2 شاخه گل آنتوریوم قرمز، 4 سرگل لیلیوم زرد و یک دسته گل کرزنتی به کار رفته است. پایه ای چوبی به رنگ قهوه ای تیره برای این سبد در نظر گرفته شده است که مقاومت خوبی دارد و تمامی گل ها به راحتی بروی آن تزیین شده اند. برای پوشش قسمت های خالی سبدگل از برگ های تزیینی متنوعی استفاده شده است که علاوه بر پوشش قسمت های خالی، سرسبزی خاصی به سبد بخشیده است. ارتفاع حدودی سبد 50 سانتی متر و عرض آن حدود 20 سانتی متر است.

سبدگل رومیزی
حدود 50 سانتی متر
حدود 25 سانتی متر
2 شاخه
حدود 5 شاخه
حدود 4 سرگل
1 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه