سبد گل تبریک شیک کد DF10402

سبد گل تبریک شیک با کد DF10402 سبد گلی زیبا با ترکیبی از گل های آنتوریوم، رز و اورینتال در رنگ های شاد و انرژی بخش است که خاص جشن ها و مراسم های شاد می باشد. علاوه بر گل های جذاب سبدگل، برگ های زینتی که در میان گل ها قرار گرفته اند زیبایی سبدگل را دوچندان کرده اند. جام گل طلایی رنگ نیز جلوه و شکوه دیدنی به سبدگل بخشیده است. ارتفاع سبدگل حدودا 90 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. 

این مدل تمام شده است

 بررسی سبدگل تبریک شیک کد DF10402

سبدگل تبریک فوق از سبدگل های تبریکی فروشگاه است که با توجه به نوع گل ها و تعداد آن ها جزء سبدگل های لوکس محسوب می شود و معمولا برای جشن های بزرگ و مهم استفاده می شود، حتما قبل از خرید سبدگل، نوع مراسم و مناسبت را در نظر بگیرید تا انتخابی مناسب داشته باشید. تصویری که از محصول مشاهده می کنید عکس واقعی محصول است و در آن از گل های ممتاز و درجه یک استفاده شده است. به دلیل فصلی بودن برخی از گل های استفاده شده در فصول غیر مربوط از گل های جایگزین با هماهنگی مشتری استفاده خواهد شد. 

 مشخصات سبدگل تبریک شیک کد DF10402

سبدگل پایه دار فوق با کد DF10402 از ترکیب گل های زیبای آنتوریوم، رز و اورینتال در رنگ های شاد تشکیل شده است و بسیار مناسب برای عرض تبریک و ابراز شادمانی در جشن های شاد شما است. طیف رنگی استفاده شده بسیار با یکدیگر هارمونی دارند و ترکیبی چشم نواز را ایجاد کرده اند. همچنین علاوه بر گلها ترکیبی بی نظیر از برگ های تزیینی در این سبدگل به کار رفته است که به خوبی مابین گل ها خودنمایی می کنند و بر زیبایی سبدگل اضافه کرده اند. پایه ای که برای سبدگل در نظر گرفته شده است از جدید ترین مدل های پایه سبدگل است که با رنگ طلایی رنگش شکوه خاصی به محصول بخشیده است. ارتفاع سبدگل 90 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. 

سبدگل پایه دار
حدود 90 سانتی متر
حدود 50 سانتی متر
حدود 10 شاخه
حدود 20 شاخه
حدود 20 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه