جعبه گل صندوقچه چوبی رز یاقوتی کد DF02705

جعبه گل صندوقچه چوبی رز یاقوتی کد DF02705 از 20 شاخه گل رز قرمز تهیه شده است. طرح صندوقچه ای این باکس گل بسیار جذاب و چشم نواز است و آن را به هدیه ای خاص و جذاب تبدیل کرده است. رنگ سفید باکس گل موجب شده که رزهای قرمز بیشتر به چشم آیند و جذابیت گل ها را بیشتر کرده است. این محصول یکی از بهترین هدایا برای ابراز عشق و علاقه در روز ولنتاین است. طول حدودی باکس گل 30 سانتی متر، ارتفاع حدود 20 سانتی متر و عرض آن حدود 15 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی جعبه گل چوبی کد DF02705

باکس گل چوبی کد Df02705 یکی از زیباترین باکس گل های چوبی فروشگاه است که به دلیل مدل صندوقچه ای که دارد بسیار محبوب واقع شده است. یکی دیگر از جذابیت های این محصول گل های رز قرمز است که با نهایت دقت و سلیقه در باکس گل چیده شده اند. این باکس گل زیبا هدیه ای زیبا برای مناسبت های شاد از جمله تبریک عروسی، ازدواج، تولد، سالگرد ازدواج است تا به خوبی مخاطبین شما را شگفت زده کند و خاطره ای به یاد ماندنی را برایشان ثبت کند.

مشخصات جعبه گل صندوقچه چوبی رز یاقوتی کد DF02705

برای آماده سازی باکس گل چوبی کد Df02705 حدود 20 شاخه گل رز هلندی قرمز از بهترین گلخانه های پارسی گل تامین شده است. گل های رز به زیبایی و بسیار منظم در کنار یکدیگر چیده شده اند. جنس باکس گل چوبی است که برای هماهنگی بیشتر با رزهای قرمز به رنگ سفید رنگ آمیزی شده است. ارتفاع حدودی باکس گل 20 سانتی متر، عرض 15 سانتی متر و طول آن 30 سانتی متر است. 

باکس گل رز
حدود 30 سانتی متر
حدود 20 سانتی متر
حدود 15 سانتی متر
حدود 20 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه