جعبه گل عاشقانه رز قرمز حرف A کد DF02205

3,289,000 تومان

جعبه گل عاشقانه رز قرمز حرف A کد DF02205 از 50 شاخه گل رز هلندی قرمز و 13 دسته گل داوودی مینیتاتوری سفید تشکیل شده است. حرف A انگلیسی توسط گلهای رز در میان گلهای سفید رنگ داوودی به زیبایی طراحی شده است. باکس گل هایی که با حرف اول اسم و یا اسم کامل طراحی می شوند معمولا برای مخاطبین جذابیت بیشتری دارند. جنس باکس گل چوبی با لایه ای چرمی به رنگ مشکی است. طول و عرض حدودی باکس گل 40 سانتی متر و ارتفاع آن 15 سانتی متر است. 

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی جعبه گل حرف A کد DF02205

جعبه گل های حروف و اسامی جزء پرطرفدارترین باکس گل ها هستند و معمولا برای مخاطب از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. تزیین حرف اول اسم عشق زندگیتان در میان بستری زیبا از گل های طبیعی بسیار چشم نواز و دیدنی خواهد بود. این باکس گل حرف اول اسم می تواند سورپرایزی دیدنی باشد برای اولین قرار عاشقانه تان و یا تبریک روز ولنتاین. امکان تزیین این باکس گل با حروف دیگر نیز امکان پذیر است. 

مشخصات جعبه گل عاشقانه رز قرمز حرف A کد DF02205

برای تزیین جعبه گل رز حرف A حدود 50 شاخه گل رز قرمز هلندی و 13 دسته گل داوودی مینیاتوری رشته ای استفاده شده است. رنگ باکس گل مشکی انتخاب شده است و روبانی قرمز رنگ به دور آن بسته شده است تا با رنگ گلهای رز هماهنگی داشته باشد. حرف A انگلیسی با گلهای رز قرمز طراحی شده است تا جلوه بهتری داشته باشد و طراحی آن دقیق تر انجام شود. جنس باکس گل چوبی است با پوششی چرمی به رنگ مشکی دارد. طول و عرض حدودی باکس گل 40 سانتی متر و عرض آن 15 سانتی متر است. 

باکس گل حروف و اسامی
حدود 40 سانتی متر
حدود 15 سانتی متر
حدود 40 سانتی متر
حدود 50 شاخه
حدود 13 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه