گل شاخه بریده فریزیا (فرسی) بنفش

فریزیا یا فرسی گلی خاص و  شیک، بسیار زیبا با گل هایی لوله ای شکل جذابی که با فرمی خاص و منحصر به فرد به صورت افقی روی ساقه خود قرار دارند. دارای گل هایی به رنگ های سفید، زرد، نارنجی، قرمز، ارغوانی، آبی و بنفش است. دارای برگ هایی بلند به رنگ سبز روشن است. فرزیا از گل های شاخه بریده معطر است که عطر دل انگیزی دارد.

سفارشات از 8 صبح تا 5 بعدازظهر همان روز تحویل می گردد.

سفارشات 5 بعدازظهر به بعد روز بعد تحویل می گردد.

(در هر دسته 10 شاخه گل فریزیا موجود می باشد).

این مدل تمام شده است

گل فریزیا

فرزیا گل شاخه بریده زیبایی است که ظاهری بسیار ظریف و عطری ملایم و دلپذیر دارد. گل های فرزیا در رنگ های متنوع عرضه می شود و فرم گلبرگ ها به صورت افقی هستند. دارای برگ های نیزه ای شکل به رنگ سبز روشن است. ساقه فرزیا کوتاه بوده و معمولا ارتفاع آن بین 30-15 سانتی متر است.گل شاخه بریده فرزیا از جمله گل های شاخه ای شیک با ظاهری خاص و متفاوت است. فرزیا گلیست با عطری دل انگیز که حتی چند شاخه از آن می تواند عطر خوشی را در محیط ایجاد کند و محیط را بسیار مطبوع و لذت بخش کند. این گل خوش عطر و بو، هم به صورت شاخه بریده و هم به صورت گلدانی استفاده می شود و محبوبیت بالایی را پیدا کرده است.

گل فرزیا، خرید گل فرزیا، قیمت دسته گل فرزیا ارزان

شرایط نگهداری گل فریزیا

نور مناسب گل فرزیا

گل فرزیا نیاز به نور متوسط دارد. مکانی با نور بالا ولی غیر مستقیم را ترجیح می دهد. محیط نیم سایه برای این گل محیط مناسبی است.

دمای مناسب گل فرزیا

دمای مناسب این گل بین 25-18 درجه سانتی گراد می باشد. سعی شود تغییرات دمایی در محیط آن ایجاد نشود به عبارتی دما خیلی بالا یا خیلی پایین نباشد.

آبیاری مناسب گل فرزیا

در زمان گلدهی به آبیاری مرتب و منظم نیاز دارد. بعد از اتمام زمان گلدهی می توان میزان آبیاری را کاهش نمود یا حتی قطع کرد.

رطوبت مناسب گل فرزیا

این گل در زمان گلدهی به رطوبت بالا نیاز دارد. بهتر است خاک مرطوب نگه داشته شود.

فروش اینترنتی گل فرزیا، خرید گل فرزیا و قیمت دسته گل فرزیا

افزایش و تکثیر گل فریزیا

فرزیا هم از طریق کشت بذر قابل تکثیر است هم از طریق کشت پیاز.

تکثیر از طریق بذر

 پوست دانه فرزیا ضخیم است و باید آن را قبل از کشت به مدت 24 ساعت در آب خیس نمود. سپس در گلخانه بصورت ردیفی و در عمق کم حدود 8-4 میلی متر کشت نمود. فاصلۀ بذرها باید حدود 4-2 سانتی متر و فاصلۀ ردیف های کشت باید حدود 15-10 سانتی متر باشد. پس از آن روی بذر ها با تورب پوشانده شوند. در این مدت دمای گلخانه باید حدود 20-12 درجه سانتی گراد باشد. بعد از این که بذرها مقداری رشد کردند می توان دمای گلخانه را از مقداری که گفته شده کمتر کرد. لازم به ذکر است که به تهویه گلخانه حتما دقت شود که در این مدت محیط گلخانه به خوبی تهویه شود.

تکثیر از طریق پیاز

برای تکثیر از طریق پیاز باید پیاز ها را در عمق 3-2 سانتی متری در خاک کشت نمود. خاک نباید خیلی گرم یا خیلی سرد باشد زیرا به پیاز های کشت شده آسیب وارد می کند. بهتر است  دمای خاک متعادل باشد.

قیمت گل فرزیا، فروش آنلاین گل فرزیا، خرید دسته گل فرزیا ارزان

خرید گل فرزیا

گل فریزیا گلی بسیار شیک و زیبا و در عین حال جدید می باشد که کمتر شناخته شده است و می تواند سورپرایز بسیار زیبایی برای عزیزانتان باشد. فروشگاه اینترنتی پارسی گل این امکان را به شما عزیزان می دهد که با اطمینان کامل با کیفیت ترین گل فرزیا را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید و از زیبایی زایدالوصف آن کمال لذت را ببرید. با سفارش و خرید گل فرزیا عطر شگفت انگیزی از گل های طبیعی را به منزل ببرید. خرید گل فرزیا نارنجی غروری شیرین را یادآوری می کند و امکان تقدیم هدیه ای سرشار از آرزو و امید را فراهم می کند. اگر می خواهید پیام تبریک خود را به شیوه ای خلاق به مخاطبتان ابراز نمائید خرید گل فرزیا صورتی پیشنهاد می شود. زیبایی بی نظیر و زبان زد رنگ گل زرد باعث می شود که تهیه و خرید گل فرزیا زرد بهترین انتخاب برای ابراز حس دوستی باشد. برای ابراز و بیان حس عشق بی وقفه و عشق در نگاه اول خود سفارش گل فرزیا بنفش را فراموش نکنید. خرید اینترنتی و آنلاین گل فریزیا از فروشگاه اینترنتی گل و گیاه پارسی گل تجربه خریدی راحت و شگفت انگیز را به شما هدیه خواهد داد. عطر بی نظیر گل های طبیعی و شادابی و طراوت طبیعت را با خرید اینترنتی گل از گلفروشی آنلاین و اینترنتی پارسی گل تجربه کنید. جهت خرید دسته گل، سفارش سبد گل، خرید تاج گل، سفارش باکس گل لاکچری و لوکس به گلفروشی اینترنتی پارسی گل مراجعه کنید.

فریزیا (فرسی)
Freesia refracta
Iridaceae
آفریقای جنوبی
در فصول خنک سال (زمستان و اوایل بهار)
ارتفاع این گیاه به 30-15 سانتی متر می رسد
نیاز به نور متوسط و نیم سایه دارد
دمای مطلوب این گل بین 25-18 درجه سانتی گراد است
در زمان گلدهی به آبیاری بیشتری نیاز دارد. زمانی که فاقد گل می باشد به آبیاری کمتری نیاز دارد.
نیازمند رطوبت متوسط می باشد. ترجیحا خاک مرطوب باشد
خاک مناسب این گیاه مخلوط خاک باغچه به همراه <a class="iwiki" rel="popover" id="wiki_20">تورب</a> و زهکشی مناسب
نیاز به<a class="iwiki" rel="popover" id="wiki_9"> تغذیه </a>خاصی ندارد در صورت فقیر شدن خاک می توان از کود کامل استفاده کرد
این گل به سرمای زیاد حساس است
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه