سبد گل رز و لیلیوم زرد کد DF11402

سبد گل رز و لیلیوم زرد کد DF11402 از سبدگل های لوکس فروشگاه است که با استفاده از گل های آنتوریوم، رز و لیلیوم تزیین شده است. سبک تزیین گل ها در این سبدگل منظم و ریتم دار است و مناسب افرادی است که به سبدگل های منظم علاقه مند هستند. جام طلایی رنگ که برای پایه سبد گل به کار رفته است ظاهری لوکس به سبد گل بخشیده است. این سبد گل را می توانید برای مراسم هایی همچون خواستگاری، تبریک عروسی، تبریک افتتاحیه و گشایش استفاده نمایید. ارتفاع حدودی سبد گل 65 سانتی متر و عرض آن حدود 30 سانتی متر است. 

این مدل تمام شده است

بررسی سبد گل رز و لیلیوم زرد کد DF11402

اگر به دنبال انتخاب و خرید سبد گل لوکس و لاکچری هستید که برای مراسم تبریک و شادباش قابل استفاده باشد سبد گل رز و لیلیوم زرد فوق انتخاب مناسبی است. سبد گل هایی که در تزیین آن ها از گل های رز، لیلیوم و آنتوریوم استفاده می شود جز سبد گل لوکس به شمار می روند. همچنین بهتر است برای انتخاب سبد گل های لوکس به دنبال سبد گل هایی باشید که سایز بزرگ هستند و ارتفاع بالایی دارند. سبد گل رز و لیلیوم زرد را می توانید برای مراسم عروسی، ازدواج، خواستگاری، بله برون و گشایش و افتتاحیه استفاده نمایید.

مشخصات سبد گل رز و لیلیوم زرد کد DF11402

برای تزیین سبد گل رز و لیلیوم زرد فوق حدود 18 شاخه گل آنتوریوم، 20 شاخه گل رز و 7 سرگل لیلیوم به کار رفته است. گل های آنتوریوم در دو رنگ بنفش و سفید انتخاب شده اند و به زیبایی در قسمت بالایی و پایینی سبد گل به کار رفته اند. گل های رز قرمز و لیلیوم زرد رنگ در مرکز سبد گل بر جذابیت سبد گل افزوده است. جام گل طلایی رنگی که گل ها بروی آن تزیین شده اند با رنگ گل ها هماهنگ بوده و ظاهر مجلل سبد گل را چند برابر کرده است. جام طلایی این سبد گل دوام خوبی دارد و قابل استفاده برای تزیین و دکوراتیو می باشد. با توجه به اینکه ارتفاع این سبد گل نسبتا بالا است حتما در زمان حمل احتیاط کنید که سقوط نکند و گل های آن آسیب نبینند. ارتفاع حدودی سبد گل 65 سانتی متر و عرض آن حدود 20 سانتی متر است.

سبدگل پایه دار
حدود 65 سانتی متر
حدود 30 سانتی متر
حدود 18 شاخه
حدود 20 شاخه
حدود 7 سرگل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه