سبد گل آلاله و فرزیا کد DF10902

698,000 تومان

سبدگل آلاله و فرزیا با کد Df10902 از آن دسته سبدگل های پر شور و نشاط است که با رنگ های شادش مخاطب را دعوت به لبخندی پر انرژی می کند. این سبدگل زیبا تمی پاییزی دارد و رنگ های استفاده شده در آن بسیار گرم و انرژی بخش اند. جنس سبدگل چوبی بوده و مدل آن فانتزی است که این سبدگل را به یک محصول سرشار از صمیمیت و دوستی تبدیل کرده است. گل های استفاده شده در آن عبارت اند از گل آلاله، فرزیا و داوودی مینیاتوری. این محصول هدیه ای دیدنی خواهد بود برای تبریک و شادباش های دوستانه و سرشار از صمیمت.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی سبدگل بهاری کد DF10902

گل های به کار رفته شده در این سبدگل از تازه ترین نوع خود هستند و کیفیت و تازگی گل های ارسالی را تضمین می کنیم. رنگ هایی که برای گل های این سبدگل در نظر گرفته شده بسیار با سلیقه و هنرمندانه بوده و این محصول را به یک سبدگل با تمی پاییزی و پر انرژی تبدیل کرده است. اگر به دنبال انتخاب هدیه ای اقتصادی، زیبا و چشم نواز هستید، انتخاب و خرید سبدگل آلاله و فرزیا را به شما پیشنهاد می دهیم. ارسال این سبدگل به صورت رایگان انجام می گردد و شما می توانید به صورت سورپرایز برای عزیزانتان ارسال کنید و شادی را به آنان هدیه کنید.

 مشخصات سبدگل بهاری آلاله و فرزیا کد DF10902

در طراحی این سبدگل زیبا، ترکیبی از تازه ترین گل های شاخه بریده استفاده شده است. رنگ هایی که برای گل های این سبدگل استفاده شده تمی پاییزی دارند و بسیار گرم و انرژی بخش اند. ترکیبی از رنگ های زرد، قرمز و نارنجی حس زیبای پاییز را تداعی می کند و می تواند هدیه ای پر شور و نشاط باشد برای شاد کردن عزیزانتان. جنس سبدگل چوبی بوده و ظاهری فانتزی دارد که هدیه شما را به یک هدیه سرشار از صمیمت و دوستی تبدیل می کند. ارتفاع حدودی سبدگل 35 سانتی متر و عرض آن 30 سانتی متر است. با توجه به رنگ های استفاده شده در این سبدگل می توانید از آن برای مناسبت هایی همچون تبریک روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز پرستار و... استفاده کنید.

سبدگل رومیزی
حدود 35 سانتی متر
حدود 30 سانتی متر
حدود 1 دسته
حدود 6 گل
حدود 3 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه