سبد گل مجلل رز و آنتوریوم کد DF09902

سبدگل رز و آنتوریوم از سبدگل های جذاب و شیک فروشگاه است که از ترکیب گل های رز، آنتوریوم و لیلیوم تشکیل شده است. ترکیب رنگی سفید و صورتی که به زیبایی در گل های سبدگل استفاده شده است، اوج شادی و نشاط را برای مخاطب شما به ارمغان می آورد. گل اصلی این سبدگل را گل رز تشکیل می دهد که یکی از پرطرفدارترین گل ها در میان افراد است. نحوه چیدمان گل های رز در قسمت بالایی سبدگل شکوه و جلال خاصی را به سبدگل بخشیده است. در ترکیب با گل های رز، گل های آنتوریوم صورتی و لیلیوم نیز زیبایی منحصر به فردی دارند. جام مشکی رنگی که به عنوان پایه سبدگل در نظر گرفته شده است یکی از جدید ترین مدل های جام گل است که با قرار گرفتن در این ترکیب شکوه سبدگل را چند برابر کرده است. ارتفاع حدودی محصول 90 و عرض آن 50 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

 بررسی سبدگل مجلل رز و آنتوریوم کد DF09902

سبدگل فوق از آن دسته سبدگل هایی است که با ظاهر جذاب و زیبایش هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اولین چیزی که نظر بیننده را در این سبدگل جلب می کند، نوع گل آرایی منظم و ریتمیک گل های رز و آنتوریوم است. اگر به مراسمی باشکوه دعوت شده اید، به شما پیشنهاد می دهیم به رسم ادب با انتخاب هدیه ای از گل های طبیعی اوج ارادت و شادی خود را به نمایش بگذارید. سبد گل کد DF09902 با ظاهر مجلل و با شکوهش یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود برای جشن های لاکچری تا خودنمایی کند و مجلس را مزین کند.

 مشخصات سبدگل مجلل رز و آنتوریوم کد DF09902

مجموع گل هایی که استفاده شده است به 120 شاخه می رسد که 90 شاخه از آن را گل رز، 26 شاخه را گل آنتوریوم و 4 شاخه را گل لیلیوم تشکیل می دهد. یکی از بهترین انتخاب ها برای پایه این سبدگل، دقیقا مدل طرح جام با رنگ مشکی است که به خوبی بتواند اوج ظرافت، سادگی و در عین حال جلال و شکوه سبدگل را تکمیل کند. جنس جام گل از شیشه بوده و نسبت به ضربه حساس است. ارتفاع حدودی سبدگل 90 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است.

سبدگل پایه دار
حدودا 90 سانتی متر
حدودا 50 سانتی متر
حدود 26 شاخه
حدود 90 شاخه
حدود 4 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه