سبد گل تشریفاتی رز سفید کد DF09602

سبد گل یا flower basket از هدایای رسمی است که معمولا برای عرض تبریک یا تسلیت در مناسبت های مختلف اهدا می شود. با خرید و اهدای سبد گل تشریفاتی رز سفید کد DF09602 می توانید پیغام تبریک یا تسلیت خود را رسمی تر عرض کنید. این محصول یکی از سبد گل های مجلل و باشکوه فروشگاه است که چیدمانی از لوکس ترین گل های طبیعی در تزیین آن به کار رفته است. گل های استفاده شده برای طراحی این سبدگل شامل گل ارکیده، آنتوریوم، اورینتال و رز است. پایه ای که گل ها روی آن تزیین شده اند از جنس شیشه و مدل جام است که استحکام خوبی در برابر وزن گل ها دارد. ارتفاع این سبدگل حدود 90 سانتی متر و عرض آن حدودا 55 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی سبد گل تشریفاتی رز سفید کد DF09602

سبدگل تشریفاتی رز سفید به دلیل حجم بالایی از گل به رنگ سفید هم برای مراسم تبریک مناسب بوده و هم برای مراسم تسلیت مناسب است. رنگ بنفش استفاده شده در این سبدگل که توسط گل های ارکیده ایجاد شده است حس مجلل بودن و شکوه فراوانی را به سبدگل بخشیده است و رنگ سفید ایجاد شده در سبدگل توسط گل رز، آنتوریوم و اورینتال حس آرامش، خلوص و پاکی را ایجاد کرده است.  همانطور که گفته شد این سبدگل باتوجه به ترکیب رنگ سفید و بنفش از سبدگل هایی است که هم برای مراسم تبریک و شادباش و هم برای مراسم تسلیت قابل استفاده است. مراسم های مجلل و باشکوه خود را با انتخاب سبدگل تشریفاتی رز سفید مزین کنید و هدیه ای ارزنده را به همراه ببرید. 

مشخصات سبد گل تشریفاتی رز سفید کد DF09602

تعداد کلی گل های استفاده شده حدود 60 گل است که 40 شاخه از آن را گل رز سفید، 7 شاخه گل آنتوریوم، 12 گل ارکیده و 3 گل را اورینتال تشکیل داده است. پایه ای که گل ها بروی آن تزیین شده است یکی از جدید ترین مدل های پایه سبدگل است که طرح جام شیشه ای بوده و رنگ آن مشکی انتخاب شده است. اسفنج های استفاده شده در این محصول از بهترین نوع اسفنج آبکش انتخاب شده تا مدت زمان بیشتری رطوبت را نگه دارد و گل ها از لحاظ طراوت و تازگی عمر بیشتری داشته باشند. ارتفاع این سبدگل حدود 90 سانتی متر و عرض آن حدودا 55 سانتی متر است.

سبدگل پایه دار
حدود 90 سانتی متر
حدود 55 سانتی متر
حدود 7 شاخه
حدود 40 شاخه
حدود 3 گل
حدود 12 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه