سبد گل تبریک تولد نوزاد کد DF08902

1,797,000 تومان

سبد گل تبریک تولد نوزاد کد DF08902 طراحی ساده و شیکی دارد و هدیه ای مناسب برای مناسبت های دوستانه است. گل های به کار رفته در تزیین این سبدگل عبارت اند از گل رز، آنتوریوم، لیلیوم و آلسترومریا. پایه سبد را سبدگل چوبی حصیری تشکیل داده است که گل ها به زیبایی درون آن تزیین شده اند. این سبد گل را برای مناسبت هایی همچون تبریک زایمان، تبریک تولد، سالگرد ازدواج، تبریک روز مادر و... می توانید هدیه ببرید. ارتفاع حدودی سبد 55 سانتی متر و عرض آن حدود 40 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی سبد گل تولد نوزاد کد DF08902

انتخاب سبدگل برای ابراز شادمانی و عرض تبریک های دوستانه مناسب است. سبدگل ها تنوع بالایی دارند و اگر مایلید که دوستانه و ساده تبریک عرض نمایید می توانید از سبدگل هایی با سایز کوچکتر که بر روی پایه های چوبی تزیین می شوند هدیه ببرید. هرچه سایز سبد بزرگتر باشد رسمیت بیشتری پیدا می کند و قیمت آن بیشتر می شود و هر چه سایز سبد کوچکتر باشد قیمت مناسب تری داشته و می تواند دوستانه تر باشد.

مشخصات سبد گل تبریک تولد نوزاد کد DF08902

برای تزیین سبدگل تبریک تولد نوزاد کد DF08902 حدود 5 شاخه گل آنتوریوم، 7 شاخه گل رز، 5 شاخه گل لیلیوم و 5 شاخه گل آلسترومریا به کار رفته است. گل های استفاده شده در روز سفارش برداشت می شوند تا طراوت و تازگی خود را در زمان تحویل به تحویل گیرنده حفظ کنند. پس زمینه گل های به کار رفته از برگ های تزیینی استفاده شده است که بستر سبز رنگ زیبایی را برای گل ها تشکیل داده است. پایه سبد را یک سبدگل چوبی حصیری تشکیل داده است که به خوبی گل های این سبد را در خود جای داده است. ارتفاع حدودی این محصول 55 سانتی متر و عرض آن حدود 40 سانتی متر است.

سبدگل رومیزی
حدود 55 سانتی متر
حدود 40 سانتی متر
حدود 5 شاخه
حدود 7 شاخه
حدود 5 شاخه
حدود 5 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه