سبد گل هدیه گلدن رز 2019 کد DF08802

سبد گل هدیه گلدن رز 2019 کد DF08802 از سبد گل های لوکس فروشگاه پارسی گل می باشد که رنگ قرمز گل ها و جام گل طلایی رنگ به کار رفته در آن جلب توجه می کند. حدود 40 شاخه گل رز قرمز هلندی، 4 سرگل لیلیوم اورینتال و 4 دسته گل فرزیا در طراحی این سبدگل به کار رفته است. گل های فرزیا و اورینتال این سبد، جزء گل های خوشبو و معطر بوده و باعث خلق یک سبدگل خوش عطر و بو شده اند که می توانید برای کسانی که به گل های معطر علاقه مند اند هدیه ببرید. ارتفاع سبد حدود 90 سانتی متر و عرض حدود 45 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی سبد گل هدیه کد DF08802

در تزیین سبد گل های مختلف نوع گل و رنگ هایی که انتخاب می شود به خوبی می تواند نوع مناسبت را مشخص کند. در تزیین سبد گل هدیه گلدن رز کد Df08802 انتخاب سه نوع گل با طیف رنگی قرمز بسیار قابل توجه است و این محصول را به یک سبدگل زیبا و پر انرژی برای مناسبت های شاد تبدیل کرده است. این سبد گل را برای مناسبت هایی همچون خواستگاری، بله برون، نامزدی، عقد و عروسی می توانید هدیه ببرید.

مشخصات سبد گل هدیه گلدن رز 2019 کد DF08802

برای دیزاین سبد گل فوق حدود 40 شاخه گل رز قرمز، 4 دسته گل فرزیا و 4 سرگل لیلیوم اورینتال به کار رفته است. گل های استفاده شده در این سبدگل در روز سفارش برداشت می شوند تا طراوت و تازگی خود را در زمان تحویل حفظ کنند. دو نوع گل فرزیا و اورینتال عطری هستند و این محصول را به سبدگل معطر تبدیل کرده اند به همین دلیل دقت کنید که این سبدگل برای افرادی که به عطر گل ها حساسیت دارند مناسب نیست و از سبدگل دیگری انتخاب کنید. در میان گل های به کار رفته گل های فرزیا فصلی هستند و در تمام طول سال موجود نیستند به همین خاطر اگر در زمان سفارش این گل موجود نباشد از گل های جایگزین با هماهنگی شما استفاده می شود.  ارتفاع سبد حدود 90 سانتی متر و عرض حدود 45 سانتی متر است.

سبدگل پایه دار
حدود 90 سانتی متر
حدود 45 سانتی متر
حدود 40 شاخه
حدود 4 سرگل
حدود 4 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه