سبد گل تبریک روز مادر کد DF07602

1,998,000 تومان

سبد گل تبریک روز مادر کد DF07602 از گلهای تازه و باطراوت رز، آنتوریوم، داوودی مینیاتوری و اورینتال معطر تشکیل شده است. برای پایه سبدگل، از باکس چوبی با پوشش چرمی به رنگ مشکی استفاده شده است. رنگ های استفاده شده بسیار پر انرژی هستند و موجب شده اند که این محصول به یک سبدگل تبریکی زیبا برای ابراز محبت در روز مادر تبدیل شود. ارتفاع حدودی سبدگل 35 سانتی متر و عرض آن 17 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی سبد گل روز مادر کد DF07602

سبد گل تبریک روز مادر فوق یکی از سبدگل های طبیعی و زیبا فروشگاه است که با توجه به رنگ های شاد و پر انرژی که دارد انتخابی مناسب برای عرض تبریک و ابراز محبت در مناسبت خاص و ویژه ای همچون روز مادر است. سبدگل ها در میان دیگر گل های تزیین شده رسمی تر هستند و گزینه ای مناسب تری نسبت به دیگر گل ها برای تشکر و قدردانی در روز مادر هستند.

مشخصات سبد گل تبریک روز مادر کد DF07602

برای آماده سازی سبدگل تبریک روز مادر DF07602 حدود 3 شاخه گل آنتوریوم، 6 شاخه گل رز، 2 دسته گل داوودی مینیاتوری و 5 سرگل اورینتال به کار رفته است. در کنار گل ها از چند برگ تزیینی برای زیباتر شدن سبدگل نیز استفاده شده است. پایه سبدگل را باکسی چوبی که با پوششی چرمی پوشیده شده تشکیل می دهد.  ارتفاع حدودی سبدگل 35 سانتی متر و عرض آن 17 سانتی متر است.

سبدگل رومیزی
حدود 35 سانتی متر
حدود 17 سانتی متر
3 شاخه
حدود 6 شاخه
حدود 2 دسته
حدود 5 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه