سبد گل فانتزی آلسترومریا زرد و سفید کد DF07102

2,989,000 تومان

سبد گل فانتزی آلسترومریا زرد و سفید کد DF07102 از گلهای زیبا و تازه آلسترومریا، لیسیانتوس، داوودی مینیاتوری، لیلیوم و آنتوریوم تشکیل شده است. ترکیب رنگ انتخابی برای این سبدگل زرد و سفید است که جذابیت فوق العاده ای به سبدگل بخشیده است. برگ آرایی زیبایی مابین گلها به کار رفته است. پایه سبدگل، چوبی انتخاب شده است و دوام خوبی دارد. ارتفاع سبد حدود 45 سانتی متر و عرض آن 55 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی سبدگل فانتزی آلسترومریا کد DF07102

سبدگل فانتزی کد DF07102 با چیدمانی زیبا از گل های طبیعی و تازه در رنگ زرد و سفید از هدایای مناسب برای عرض تبریک و شادی در جشن ها و مراسم های شاد شما می باشد. طراحی سبدگل مدرن و جدید بوده و برگ آرایی زیبایی در سبدگل به کار رفته است. از جذابیت های دیگر این سبدگل طراحی گلهای آلسترومریا به شکل توپی است. این محصول انرژی و نشاط فوق العاده ای داشته که به خوبی می تواند این انرژی را به مخاطبین شما القا کند. 

مشخصات سبدگل فانتزی آلسترومریا زرد و سفید کد DF07102

برای آماده سازی این سبدگل حدود 55 گل استفاده شده است. 20 گل لیسیانتوس، 3 دسته گل داوودی مینیاتوری، 25 شاخه گل آلسترومریا، 4 گل لیلیوم و 3 شاخه گل آنتوریوم مجموع گلهای این سبدگل را تشکیل می دهد. نحوه چیدمان گلها به صورت افقی بروی پایه انجام شده و این سبد از لحاظ عرض فضای بیشتری را اشغال می کند. پایه سبدگل چوبی انتخاب شده است. ارتفاع حدودی سبد 45 سانتی متر و عرض آن 55 سانتی متر است.

سبدگل رومیزی
حدود 45 سانتی متر
حدود 55 سانتی متر
حدود 3 شاخه
حدود 4 گل
حدود 25 شاخه
حدود 3 دسته
حدود 20 سرگل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه