دسته گل کلاسیک آلستر کد DF01103

668,000 تومان

دسته گل کلاسیک آلستر کد DF01103 از دو دسته گل آلسترومریا صورتی رنگ تشکیل شده است. گل آلسترومریا از گلهای شاخه بریده زیبا و بادوام است که بین 7 تا 10 روز ماندگاری دارد. آلسترومریا تنوع رنگ بالایی دارد و در تزیین دسته گل بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود. این دسته گل زیبا را می توانید برای تبریک تولد، سالگرد ازدواج، عیادت بیمار و... هدیه ببرید. ارتفاع حدودی دسته گل 60 سانتی متر و عرض آن 40 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل آلستر کد DF01103

دسته گل آلسترومریا فوق از دسته گل های کلاسیک فروشگاه است. برای تزیین و آماده سازی این دسته گل از گل شاخه بریده آلسترومریا استفاده شده است. آلسترومریا در میان گلهای شاخه بریده از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است. همچنین هر شاخه از گل آلسترومریا دارای 5 تا 6 سرگل زیبا به همراه برگ های ریز و سبز رنگ است که هر شاخه از این گل را بسیار پرپر و زیبا نشان می دهد.

مشخصات دسته گل کلاسیک آلستر کد DF01103

برای تزیین دسته گل کلاسیک آلستر حدود 2 دسته گل آلسترومریا تازه به کار رفته است. گلهای آلسترومریا تنوع رنگ بالایی دارند و رنگ صورتی آن طرفداران بیشتری دارد. این گل بسیار با دوام بوده و می تواند تا 10 روز ماندگاری داشته باشد. برای تزیین دسته گل از کاغذ کادو روزنامه ای به همراه روبان صورتی رنگ  استفاده شده است که کاملا با رنگ گلها متناسب است. ارتفاع حدودی دسته گل 60 سانتی متر و عرض آن 40 سانتی متر است.

دسته گل فانتزی
حدود 60 سانتی متر
حدود 40 سانتی متر
حدود 2 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه