دسته گل ولنتاین رز سفید کد DF02903

1,198,000 تومان

دسته گل ولنتاین رز سفید با کد DF02903 برای تبریک و همچنین ابراز حس علاقه و دوست داشتن در مناسبت هایی همچون ولنتاین، سالگرد ازدواج، قرارهای عاشقانه و تبریک تولد انتخاب مناسبی است. گل های رز سفید رنگ سرشار از حس پاکی، خلوص نیت و سعادتمندی اند. در طراحی این دسته گل زیبا حدود 20 شاخه گل رز هلندی ممتاز استفاده شده است. ارتفاع دسته گل 25 سانتی متر و عرض آن 20 سانتی متر است. 

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل ولنتاین رز سفید کد DF02903

با انتخاب دسته گل رز سفید فوق دسته گلی طبیعی و زیبا از تازه ترین گل های طبیعی رز را به عزیزانتان اهدا کنید و حس ناب دوست داشتن را به اهدای دسته گلی زیبا به نمایش بگذارید. گل های رز سفید استفاده شده در طراحی این دسته گل سرشار از حس آرامش و پاکی اند که به خوبی می تواند در نگاه اول این حس زیبا را به مخاطب القا کند. دریافت یک دسته گل زیبا با گل های جذاب رز سفید مطمئنا برای هر فردی جذاب بوده و نقش لبخند را بر چهره فرد تحویل گیرنده می نشاند. 

مشخصات دسته گل ولنتاین رز سفید کد DF02903

برای آماده سازی این دسته گل زیبا حدود 20 شاخه گل رز سفید استفاده شده است. آرایش گل ها در این دسته گل بسیار منظم و با سلیقه انجام شده است. برگ های زینتی سبزرنگ استفاده شده در ترکیب با گل های رز سفید منظره ای چشم نواز را ایجاد کرده است. همچنین برای تزیین ساقه گل ها از روبان هایی همرنگ با گل های رز استفاده شده است که زیبایی دسته گل را چند برابر کرده است. ارتفاع حدودی دسته گل 25 سانتی متر و عرض آن 20 سانتی متر است. 

دسته گل رز
حدود 25 سانتی متر
حدود 20 سانتی متر
حدود 20 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه