دسته گل عروس رز قرمز کد DF01704

1,389,000 تومان

دسته گل عروس رز قرمز کد DF01704 از دسته گل های پر شور و نشاط فروشگاه است که با 20 شاخه گل رز هلندی قرمز تزیین شده است. در میان مدل های مختلف دسته گل عروس، دسته گل هایی که با گل های قرمز تزیین می شوند جلوه بیشتری در دست خواهند داشت. اگر مایلید که مدل دسته گل عروستان بیشتر به چشم آید بهتر است از دسته گل هایی با رنگ های قرمز و ارغوانی استفاده کنید. ارتفاع این دسته گل حدود 40 سانتی متر و عرض آن 25 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

  • ( 1 )
شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل عروس رز قرمز کد DF01704

در تزیین دسته گل عروس انتخاب رنگ گل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در مراسم عقد یا نامزدی که معمولا لباس عروس رنگی انتخاب می شود بهتر است از دسته گل هایی با رنگ سفید و نباتی استفاده کنید که روی لباس عروس رنگی به چشم آید و اگر مراسم عروسی در پیش دارید و لباس عروس سفید رنگ انتخاب کرده اید بهتر است از دسته گل هایی با رنگ گرم و پر انرژی همچون دسته گل های قرمز یا ارغوانی استفاده کنید که در ترکیب با رنگ سفید لباس عروس جلوه و ظاهری جذاب داشته باشد. دسته گل عروس رز قرمز کد DF01704 با گل های رز قرمز مناسب استفاده در مراسم عروسی است و برای عروس خانم هایی پیشنهاد می شود که لباس عروس سفید رنگ به تن دارند.

مشخصات دسته گل عروس رز قرمز کد DF01704در 

برای تزیین دسته گل عروس رز قرمز فوق حدود 20 شاخه گل رز قرمز به کار رفته است. گل های رز به کار رفته در روز سفارش از گلخانه برداشت می شوند و تازه و باطراوت هستند. بهتر است حتما از گل های تازه در تزیین دسته گل عروس استفاده شود، تازگی گل های به کار رفته نقش به سزایی در شاداب و باطراوت ماندن دسته گل در طول مراسم دارد. ارتفاع حدودی این دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

25 سانتی متر
40 سانتی متر
25 سانتی متر
حدود 20 گل

رز قرمز همیشه عااااالیه

  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: