دسته گل عروس رز قرمز عشق کد DF00304

1,298,000 تومان

دسته گل عروس رز قرمز عشق کد DF00304 از جمله دسته گل های پر انرژی است که با گل های رز قرمز  هلندی تزیین شده است. گل رز قرمز سرشار از شور و نشاط بوده و با توجه به معنا و مفهوم عاشقانه ای که دارد از بهترین انتخاب ها برای تزیین در دسته گل نامزدی و دسته گل عقد به شمار می آید. حدود 20 شاخه گل رز برای تزیین این دسته گل استفاده شده است. ساقه گل ها با برگ های زینتی و مروارید های تزیینی پوشانده شده است. ارتفاع حدودی دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل عروس رز قرمز کد DF00304

دسته گل عروس از جمله محصولاتی است که تنوع بالایی داشته و قابل تزیین با انواع گل های شاخه بریده می باشد. در میان تنوع بالای گل های شاخه بریده، گل رز جزء پر طرفدارترین گل ها برای تزیین دسته گل عروس می باشد. رز قرمز از گل های زیبا و البته پر انرژی است که طراحی آن در دسته گل عروس ظاهری شیک و خاص را در دستان عروس خانم خواهد داشت. از دسته گل عروس رز قرمز کد df00304 می توان به عنوان دسته گل ساقدوش، عقد و نامزدی استفاده کرد.

مشخصات دسته گل عروس رز قرمز عشق کد DF00304

در طراحی دسته گل عروس رز قرمز کد Df00304 حدود 20 شاخه گل رز قرمز هلندی به کار رفته است. گلهای رز به کار رفته بسیار تازه انتخاب شده اند تا طراوت و تازگی خود را در طول مراسم عقد و عروسی حفظ کنند. ساقه گل ها با برگ های زینتی و مروارید های تزیینی به شکل زیبایی پوشانده شده اند تا نهایت زیبایی را در دست عروس خانم داشته باشند. ارتفاع حدودی دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

40 سانتی متر
25 سانتی متر
حدود 20 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه