باکس گل بهاری رز و داوودی کد DF08005

1,996,000 تومان

باکس گل یا Flower Box از هدایای فانتزی است که به خوبی می تواند حس عشق و علاقه شما را ابراز کند.  این محصول از باکس گل های بهاری فروشگاه است که در طراحی آن از تازه ترین گل های طبیعی رز، داوودی مینیاتوری، استاتیس و آلسترومریا استفاده شده است. رنگ گل های انتخاب شده بسیار پر انرژی بوده و کاملا با همدیگر هارمونی دارند. طیف رنگی بنفش، صورتی و سفید گل ها بسیار پرانرژی بوده و به خوبی می تواند عشق شورانگیز شما را بیان کند. جنس باکس گل چوبی بوده که با لایه چرمی پوشش داده شده و ارتفاع آن حدود 50 و عرض آن 35 سانتی متر می باشد.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی باکس گل بهاری کد DF08005

باکس گل و جعبه گل هدایایی سرشار از  صمیمت اند و به راحتی می توانند با مخاطب شما ارتباط برقرار کنند و بیانگر احساسات شما باشند. اگر به دنبال این هستید که هدیه ای با دوام و زیبا به عزیزان خود اهدا کنید به شما پیشنهاد می دهیم که از میان مدل های متنوع باکس گل، هدیه خود را سفارش دهید. باکس گل بهاری فوق هدیه ای مناسب برای عرض تبریک و شادباش در جشن ها و مراسم های شاد می باشد.

مشخصات باکس گل بهاری رز و داوودی کد DF08005

باکس گل بهاری رز و داوودی از تازه ترین گل های طبیعی رز، داوودی مینیاتوری، آلسترومریا و استاتیس تهیه شده است. تعداد گل های استفاده شده در این باکس حدود 30 شاخه رز هلندی ممتاز، 5 شاخه آلسترومریا، 4 دسته داوودی مینیاتوری (کرزنتیا) و 15 شاخه استاتیس است. جنس باکس گل چوبی است که پوششی چرمی به رنگ مشکی دارد. ارتفاع حدودی این محصول 50 سانتی متر و عرض آن حدودا 35 سانتی متر است.  

باکس گل بهاری
حدود 50 سانتی متر
حدود 35 سانتی متر
حدود 30 شاخه
حدود 5 شاخه
حدود 4 دسته
حدود 15 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه