جعبه گل هدیه ولنتاین حرف A کد DF06705

جعبه گل هدیه ولنتاین حرف A کد DF06705 از 40 شاخه گل رز قرمز هلندی تشکیل شده است. جنس باکس گل چوبی است که با حرف A طراحی شده است. طراحی حرف اول اسم در باکس گل جذابیت فوق العاده ای داشته و هر فردی بدون شک از مشاهده حرف اول اسمش در باکسی با گلهای زیبا هیجان زده خواهد شد. باکس گل های حروف و اسامی را برای مناسبت هایی همچون تبریک تولد، تبریک سالگرد ازدواج، تشکر و قدردانی می توانید هدیه ببرید. ارتفاع باکس حدود 60 سانتی متر و عرض آن حدود 50 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی جعبه گل حرف A کد DF06705

طراحی حرف اول اسم دلدارتان در باکس گل های زیبا می تواند اوج توجه و عشق شما را به مخاطبینتان ابراز کند. اینکه وقت گذاشته اید و باکس گلی را سفارش داده اید که حرف اول اسم عشق زندگیتان در آن طراحی شده است بسیار ارزشمند است و مطمئن باشید مخاطبتان ارزش کار شما را به خوبی درک خواهد کرد. اگر مایلید به مخاطب خود بفهمانید که چقدر برای شما عزیز است پیشنهاد می دهیم که از باکس گل با حرف اول اسم هدیه ببرید.

مشخصات جعبه گل هدیه ولنتاین حرف A کد DF06705

برای تزیین باکس گل حرف A حدود 40 شاخه گل طبیعی رز قرمز به کار رفته است. رزهای استفاده شده بسیار تازه و باکیفیت هستند. جنس باکس گل چوبی با طراحی حرف A است. رنگ باکس مشکی انتخاب شده است تا رزهای قرمز جلوه ای زیباتر داشته باشند. امکان آماده سازی این باکس گل با تمامی حروف وجود دارد. ارتفاع باکس گل حدود 60 سانتی متر و عرض حدود 50 سانتی متر است.

باکس گل حروف و اسامی
حدود 60 سانتی متر
حدود 50 سانتی متر
حدود 40 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه