تاج گل ترحیم سلطنتی سه طبقه کد DF55801

7,998,000 تومان

اهدای تاج گل های تسلیت و ترحیم به مراسم خاکسپاری و سوگواری دوستان و آشنایان می تواند به خوبی حس تاثر و همدردی شما را نمایش دهد و شما می توانید با ارمغانی درخور و شایسته با بازماندگان عزیز از دست رفته همدل شوید و در غم بزرگ آنان شریک شوید.

مجموعه ای از جدید ترین تاج گل های تسلیت و ترحیم با شیک ترین تزیین و گل آرایی را می توانید در فروشگاه اینترنتی گل و گیاه پارسی گل مشاهده کنید و به آسان ترین روش خرید، سفارش خود را ثبت کنید و با ارسال رایگان تاج گل به محل مورد نظر خود ارسال کنید.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

  • ( 1 )
شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

تاج گل

عرض تسلیت در برابر غم از دست دادن عزیزان واژه کوچکی است. بازماندگان نیاز به همدردی و همدلی اطرافیان دارند تا اندکی غم از دست دادن عزیزشان تسکین پیدا کند. گاهی اوقات فاصله و مسافت ها ما را یکدیگر دور می کند و شاید در این مواقع و شرایط امکانش را نداشته باشیم که در کنار عزیزانمان باشیم و با آنان همدردی کنیم.

شایسته است زمانی که از عزیزانمان فاصله داریم با ارسال تاج گل های طبیعی تهیه شده از زیبا ترین و لطیف ترین گل های شاخه بریده به مراسم خاکسپاری عزیز از دست رفته با خانواده مرحوم همدردی کنیم و با آنان در غم از دست دادن عزیزشان شریک شویم.

خرید تاج گل

در زمان از دست دادن عزیزان غم و اندوه فراوانی بر خانواده و اطرافیان متحمل می شود. معمولا در این مواقع و شرایط نزدیکان در شرایط روحی مناسبی  نیستند. گل ها یکی از بهترین تسکین دهنده های روح اند. گل های طبیعی سرشار از حس لطافت و آرمش محض اند. از دست دادن عزیزان غم بزرگی است و با هیچ چیز جبران نخواهد شد ولی با این حال می توان با ارسال تاج گل ترحیم و تسلیت اندکی با اطرافیان همدردی کرد و با اهدا تاج گل فاتحه و ختم به مراسم موجب تلطیف روح و روان بازماندگان شد.

برای خرید تاج گل و سفارش تاج گل به گلفروشی آنلاین تاج گل پارسی گل مراجعه کنید تا بتوانید متنوع ترین تاج گل های خاکسپاری و فاتحه را همراه با قیمت مناسب سفارش دهید و با تحویل رایگان به مکان مورد نظر خود تحویل دهید.

مشخصات تاج گل ترحیم انتخاب شده

غم از دست دادن عزیزان غم بزرگی است. سزاوار است که مراسم فاتحه و سوگواری عزیز از دست رفته به خوبی برگزار شود. حضور تاج گل های طبیعی و شایسته می تواند به برگزاری مراسمی شایسته و باشکوه کمک کند.

گاهی اوقات شرایط و موقعیت هایی که برای ما پیش می آید همچون از دست دادن بستگان و عزیزانمان این امکان را به ما نمی دهد که بتوان با بیان کلمات احساس غم و اندوه خود را بازگو کنیم.

سفارش تاج گل ترحیم و اهدای تاج گل عرض تسلیت به مراسم متوفی به خوبی می تواند غم سنگین از دست دادن بستگان و عزیزان را به نمایش گذاشت و حس همدلی شما را بازگو کرد.

این تاج گل ترحیم سلطنتی سه طبقه یکی از ارزنده ترین تاج گل های فاتحه و مراسم ختم است که با تزیین خاص و متفاوتش می تواند تاج گلی شایسته باشد در مراسم سوگواری 

نمایش بی نظیری از ممتاز ترین گل های طبیعی در قالب تاج گل سوگواری سه طبقه که ارمغانی با ارزش و به یادماندنی خواهد بود برای بازماندگان متوفی

ارتفاع این تاج گل حدود 300 سانتی متر و عرض آن حدود 150 سانتی متر است.

این تاج گل می تواند در مراسم های مختلف عزاداری و سوگواری از جمله تاج گل مراسم فاتحه، تاج گل مراسم ختم و تاج گل مراسم عزاداری خریداری و اهدا گردد.

با توجه به این که داخل این تاج گل از گل شب بو استفاده شده است و این گل در برخی از فصول موجود نیست جایگزین آن از گل گلایول استفاده می گردد.

توضیحات کلی در مورد خرید تاج گل ها 

برخی از گل های شاخه بریده فقط در فصول خاصی موجود هستند و در تمامی فصول موجود نیستنند که به گل های شاخه بریده فصلی مرسوم اند. از آن جا اکثر گل های فصلی زیبایی بی نظیری دارند و معمولا به محض اینکه موجود شوند در تزیین و گل آرایی محصولات فروشگاه پارسی گل استفاده می شوند ممکن است محصولی که سفارش می دهید دارای گل های فصلی باشد که در زمانی که شما سفارش خود را ثبت می کنید موجود نباشد. در این صورت پس از تماس همکاران ما در بخش فروش با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده می شود.

تاج گل ها معمولا اهدایی بوده و از طرف دوستان، آشنایان و بستگان مرحوم به مراسم ختم و فاتحه عزیز از دست رفته ارسال می گردد. شما می توانید متن مورد نظر برای تاج گل اهدایی را در زمان ثبت سفارش یادداشت کنید تا چاپ شده و به زیباترین شکل ممکن به همراه تاج گل شما ارسال گردد.

معمولا زمانی که از گلفروشی تاج گل سفارش دهید جهت حمل و نقل تاج گل به محل باید هزینه ارسال را هم پرداخت کنید. فروشگاه اینترنتی گل و گیاه پارسی گل این هزینه را حذف کرده و ارسال تمامی تاج گل های ترحیمی فروشگاه به صورت رایگان انجام می گردد.

گلفروشی اینترنتی پارسی گل این اطمینان را به شما می دهد که باکیفیت ترین تاج گل ها را همراه با قیمتی مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

تاج گل تسلیت
سه طبقه
حدود 300 سانتی متر
حدود 150 سانتی متر
حدود 60 شاخه
حدود 240 شاخه
حدود 18 گل
حدود 90 شاخه

این تاج گل ترحیم سه طبقه یکی از زیبا ترین تاج گل های تسلیت و فاتحه ای هست که تا به حال دیدم. تزیین گل ها در تاج گل و گل آرایی گل ها خیلی جذاب و شیک هستند. بی نظیررررررررررره این محصول من خیلی خوشم اومد از این تاج گل

  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه