جعبه گل چوبی رز عاشقانه کد DF04505

جعبه گل چوبی رز عاشقانه کد DF04505 از 20 شاخه گل رز قرمز، 2 شاخه آنتوریوم و یک دسته گل کرزنتی تشکیل شده است. طرح باکس گل به شکل صندوقچه است و زیبایی بی نظیری دارد. جنس باکس گل چوبی است که ماندگاری خوبی داشته و می توان برای مصارف تزیینی و دکوراتیو استفاده کرد. این باکس گل زیبا هدیه ای مناسب برای جشن تولد، جشن ازدواج، تولد نوزاد و عیادت بیمار می باشد. ارتفاع حدودی باکس گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 30 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی جعبه گل چوبی کد DF04505

باکس گل های چوبی به دلیل متریال چوبی که در ساخت آنها استفاده می شود حس طبیعت زنده را  به خوبی به مخاطب القا می کنند. اکثر افراد مایلیند گل را با ملزوماتی که حس طبیعت زنده را برای مخاطبینشان تداعی کند هدیه دهند از این رو باکس گل های چوبی بهترین انتخاب هستند. باکس چوبی df04505 یکی از باکس گل های زیبای فروشگاه است که گلهای استفاده شده در آن نشاط و انرژی خاصی را به مخاطب هدیه می دهند.

مشخصات جعبه گل چوبی رز عاشقانه کد DF04505

برای تزیین باکس گل چوبی فوق حدود 20 شاخه گل رز قرمز، یک دسته کرزنتی سبز و 2 شاخه آنتوریوم سفید رنگ استفاده شده است. طرح باکس گل صندوقچه قدیمی در نظر گرفته شده است که جلوه زیبایی دارد. جنس باکس گل چوبی دست ساز است که مقاومت خوبی دارد و می توان برای مصارف دیگر استفاده کرد. ارتفاع حدودی باکس گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 30 سانتی متر است.

باکس گل رز
حدود 40 سانتی متر
حدود 30 سانتی متر
حدود 2 شاخه
حدود 20 شاخه
حدود 1 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه