دسته گل نامزدی رز سفید کد DF03004

887,000 تومان

دسته گل نامزدی رز سفید کد DF03004 با استفاده از گل های زیبای رز هلندی سفید رنگ تزیین شده است. گل های رز استفاده شده در این دسته گل به صورت غنچه های نیمه باز انتخاب شده اند که زیبایی دسته گل را چند برابر کرده است. با توجه به این که رنگ گل های دسته گل سفید رنگ است می توانید آن را با لباس عروس های رنگی ست کنید که ظاهر جذاب تری داشته باشد. ارتفاع حدودی دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل نامزدی رز کد DF03004

قبل از انتخاب دسته گل عروس لازم است که چند نکته را رعایت کرد. نکته اول برای انتخاب دسته گل عروس توجه به نوع گل های استفاده شده در دسته گل است. بهتر است از دسته گل هایی انتخاب شود که گل های آن مورد علاقه عروس خانم باشد. بعد از آن توجه به رنگ دسته گل عروس است. بهتر است رنگ دسته گل عروس با لباس عروس و تم مجلس هماهنگی داشته باشد. و در مرحله آخر توجه به سبک تزیین دسته گل است. امروزه سبک های متنوع گل آرایی برای تزیین دسته گل عروس استفاده می شود که پیشنهاد می شود از سبک هایی که با سلیقه عروس و داماد متناسب است انتخاب شود. دسته گل نامزدی رز سفید فوق از دسته گل های کلاسیک فروشگاه است که به صورت یکدست با گل رز سفید تزیین شده است و مناسب استفاده برای عروس خانم هایی است که مایلند دسته گلی همرنگ با لباس عروس سفید خود به دست داشته باشند.

مشخصات دسته گل نامزدی رز سفید کد DF03004

برای تزیین دسته گل نامزدی رز سفید کد DF03004 حدود 20 شاخه گل رز هلندی سفید رنگ به کار رفته است. تمامی گل های رز به کار رفته از تازه ترین نوع خود هستند و طراوت و تازگی خود را در طول مراسم حفظ خواهند کرد. برای این که رنگ گلبرگ های رز تغییر نکند و دوام بیشتری داشته باشد دسته گل را در محیط خنک نگهداری کنید. محیط گرم موجب تغییر رنگ گلبرگ های گل رز می شود. ساقه گل ها با مرواریدهای تزیینی پوشانده شده است که جلوه زیبایی هنگام در دست گرفتن خواهد داشت. ارتفاع حدودی دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

40 سانتی متر
25 سانتی متر
حدود 20 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه