دسته گل عقد رز سفید کد DF01404

889,000 تومان

دسته گل عقد رز سفید کد DF01404 با گل های تازه رز هلندی تزیین شده است. حدود 20 شاخه گل رز برای آماده سازی این مدل دسته گل عروس به کار رفته است. رنگ سفید این دسته گل به خوبی با رنگ سفید لباس عروس ست می شود و مناسب عروس خانم هایی است که مایلند دسته گلی سفید همرنگ با لباس عروسشان داشته باشند. این دسته گل برای مراسم عقد، عروسی، نامزدی و بله برون قابل استفاده است. ارتفاع دسته گل حدود 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل عقد رز کد DF01404

دسته گل عروس یکی از متنوع ترین محصولات در میان گل های تزیین شده است. تنوع بالای مدل های دسته گل عروس موجب شده که عروس و داماد های عزیز برای انتخاب دسته گل مناسب دچار سردرگمی شوند. برای انتخاب مدل دسته گل عروس مناسب بهتر است قبل از هرچیز سلیقه عروس خانم مدنظر قرار داده شود و از گل هایی برای تزیین دسته گل استفاده شود که مورد علاقه عروس خانم است و از دیدن آن ها لذت می برد. پس از انتخاب گل های مورد علاقه حتما زمان ماندگاری گل ها را بررسی کنید. بهتر است از گل هایی انتخاب شود که طول عمر بیشتری دارند و در طول مراسم طراوت و تازگی خود را حفظ می کنند.

مشخصات دسته گل عقد رز سفید کد DF01404

در دیزاین دسته گل عقد رز سفید کد Df01404 حدود 20 شاخه گل رز هلندی سفید رنگ به کار رفته است. گل های رز به کار رفته در روز سفارش برداشت می شوند تا طراوت و تازگی خود را در زمان تحویل حفظ کنند. این دسته گل با یک نوع گل و در نهایت سادگی تزیین شده است و مناسب عروس خانم هایی است که مایلند دسته گلی یکرنگ و ساده در دست بگیرند. ساقه گل ها با روبان های سفید رنگ پوشانده شده است. ارتفاع حدودی دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

40 سانتی متر
25 سانتی متر
حدود 20 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه