تاج گل ترحیم و ختم دو طبقه کد DF56401

5,989,000 تومان

تاج گل ترحیم و ختم دو طبقه کد DF56401 از تاج گلهای کاربردی برای مراسم ترحیم می باشد که تقدیم آن به خانواده داغ دار خوشایند است. این تاج گل در دو طبقه طراحی شده است و رنگ قالب آن سفید می باشد که انتقال دهنده احساس آرامش به حاضران در مجلس می باشد. 

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

  • ( 1 )
شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

تاج گل ترحیم و ختم دو طبقه کد DF56401

حضور تاج گل در مراسم فاتحه و ختم می تواند اوج حس همدردی و احترام شما را به عزیزان و خانواده متوفی ابراز نماید. تاج گل ترحیم و ختم که در تصویر مشاهده می کنید در دو طبقه طراحی شده است که تمامی گل های به کار رفته در آن با کیفیت هستند و در همان روز چیده می شود.

مشخصات تاج گل دوطبقه کد DF56401

گل های استفاده شده در آماده سازی این تاج گل، گل های گلایول، شب بو و آنتوریوم می باشد. ارتفاع این تاج گل حدود 280 سانتی متر و عرض آن حدود 150 سانتی متر می باشد. این تاج گل می تواند به عنوان تاج گل ترحیم، تاج گل زیارت قبول، تاج گل سوگواری در مراسم های مختلف استفاده گردد. با توجه به این که داخل این تاج گل از گل شب بو استفاده شده است و این گل در برخی از فصول موجود نیست جایگزین آن از گل گلایول استفاده می گردد.

تاج گل تسلیت
دو طبقه
حدود 280 سانتی متر
حدود 150 سانتی متر
حدود 70 شاخه
حدود 60 شاخه
حدود 60 شاخه

سلام و خدا قوت من چند تا سوال دارم از خدمتتون اول اینکه من از این تاج گل ترحیم خوشم اومده و میخام که برای مراسم تسلیت پدر یکی از همکارانم ارسال کنم آیا میشه که در روزی که خودم مشخص میکنم ارسال کنید و دوم این که رنگ گل های آنتوریوم را میخام تغییر بدم آیا امکانش دارید که برام گل آنتوریوم سبز رنگ بزنید و مورد سوم این که میخام صبح اول وقت مثلا ساعت 7 ارسال بشه آیا مواردی که گفتم جز خدماتتون هست یا خیر؟

  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه