تاج گل یک طبقه مجلس ترحیم کد DF55701

2,598,000 تومان

برای طراحی تاج گل یک طبقه مجلس ترحیم، حدود 37 شاخه گل گلایول، 20 شاخه گل ژربرا و 15 دسته گل کرزنتیا استفاده شده است. ارتفاع این تاج گل حدود 210 سانتی متر و عرض آن حدود 150 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

  • ( 1 )
شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

تاج گل مجلس یک طبقه کد DF55701

طراحی این تاج گل به گونه ای است که تمامی گل ها دایره وار حل مرکز قرار گرفته اند. رنگ قرمز گل ژربرا زیبایی خاصی به این تاج گل بخشیده و آن را دوچندان کرده است. این تاج گل یک طبقه مجلس ترحیم از تاج گل های یک طبقه با تزیینی شیک و زیبا می باشد که مناسب و درخور اهدا در مراسم های تسلیت و ترحیم است.

 

مشخصات تاج گل یک طبقه ترحیم کد DF55701

طراح حرفه ای این تاج گل توسط پارسی گل به گونه ای انجام شده است که بتوان متن تسلیت و ترحیم را در مرکز گل ها قرار داد و پایه آن با پارچه مشکی پوشش داده شده است. در طراحی این محصول از گل ژربرا قرمز رنگ استفاده شده است که ممکن است بعضی از افراد موافق این رنگ برای مراسم ترحیم نباشند اما این رنگ در کنار تعداد زیادی گل سفید رنگ استفاده شده است که می تواند رنگ قرمز را متعادل تر کند و آن را مناسب یک تاج گل برای تسلیت تبدیل کند.

تاج گل تسلیت
یک طبقه
حدود 210 سانتی متر
حدود 150 سانتی متر
حدود 15 دسته
حدود 20 شاخه
حدود 37 شاخه

سلام و خسته نباشید من می خواستم که یه تاج گل برای مراسم ختم و خاکسپاری یکی از آشناهامون ارسال کنم به شهر اصفهان، اگر امروز این تاج گل را خریداری کنم شما می تونید برای فردا صبح راس ساعت 8 صبح به باغ رضوان اصفهان ارسال کنید. ممنون مرتضوی هستم

  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه