اصول مهم در انتخاب و خرید سبد گل خواستگاری

اصول مهم در انتخاب و خرید سبد گل خواستگاری

اصول مهم در انتخاب و خرید سبد گل خواستگاری

مراسم خواستگاری یکی از مهم ترین مراسم های ما ایرانیان برای امر ازدواج است. از این رو همه خانواده ها مایلن که در این روز مبارک بهترین اتفاقات را رقم بزنند. مراسم خواستگاری از مراسم های پر آداب و رسوم است که همه آداب باید به نحو احسن برگزار شود. یکی از آداب مراسم خواستگاری بردن گل و خرید گل توسط خانواده داماد و تقدیم به خانواده عروس است.

گل خواستگاری حائز اهمیت است هم برای خانواده داماد و هم خانواده عروس به دلیل این که نشانه احترام و توجه خانواده داماد به خانواده عروس است. از این رو اکثر خانواده ها سعی می کنند بهترین گل را برای روز خواستگاری انتخاب کنند. ولی انتخاب گل خواستگاری نیازمند آگاهی از برخی اصول است که به طور کامل شرح خواهیم داد.

خرید سبد گل خواستگاری و دسته گل خواستگاری

انتخاب مدل گل برای خواستگاری از نکات مهم در روز خواستگاری برای خانواده عروس است. گلی که برای خواستگاری برده می شود نشان دهنده سلیقه شما و احترام و توجه خانواده داماد به خانواده عروس است.

اکثر عروس خانم ها گل خواستگاری خود را برای سال ها به یاد خواهند داشت و یا حتی پس از اتمام خواستگاری اقدام به خشک کردن آن می کنند که خاطره ای به یادماندنی و ماندگار داشته باشند از شیرین ترین روز های خواستگاری و آشنایی.

انتخاب یک دسته گل خواستگاری و یا سبد گل خواستگاری مناسب نشان دهنده سلیقه و ذوق شما است. با انتخاب یک سبد گل شیک و جذاب برای روز خواستگاری خاطره ای دل انگیز و دوست داشتنی رقم بزنید در روزهای آینده.

گل خواستگاری، مدل سبد گل خواستگاری، قیمت سبد گل خواستگاری

انتخاب و خرید سبد گل برای خواستگاری

در سبد گل خواستگاری از چه گل هایی استفاده شود؟

برای تزیین گل خواستگاری از گل های مختلفی می توان استفاده کرد. بهتر است گل هایی که برای تزیین سبد گل خواستگاری و یا دسته گل خواستگاری استفاده می شود از لحاظ قیمتی خیلی ارزان قیمت نباشند و به هیچ وجه از گلهای معمولی استفاده نشود.

همچنین اگر از گل هایی استفاده شود که جدید تر باشند و کمتر کسی دیده باشد برای غافلگیر کردن مناسب خواهد بود. گل های ارکیده، لیلیوم، رز و آنتوریوم از گل های لوکس بوده و پیشنهاد می شود حتما در ترکیب تزیین سبد گل خواستگاری استفاد شود.

بهتر است اساس سبد گل یا دسته گل خواستگاری را بر پایه همین گل ها قرار دهید. البته می توانید برای رنگارنگ شدن و چشم نواز شدن سبد گل یا دسته گل از گل های دیگر در رنگ های شاد همچون زبنق، مریم، پرنده بهشتی (استرلیتزیا)، آلسترومریا و... استفاده کرد.

اگر می دانید که عروس خانم از چه نوع گل و با چه رنگی خوشش می آید پیشنهاد می کنیم حتما از همان گل ها در ترکیب سبد گل خواستگاری استفاده کنید. در باور عموم بعضی گل ها از جمله گل گلایول و گل های سفید رنگ نشانه و بیانگر مراسم ترحیم و عزا است حتما دقت کنید به هیچ عنوان از این گل ها استفاده نشود. تمامی گل های استفاده شده باید کاملا سرحال و شاداب باشند.

از گل های که معمولا رسمیت ندارند و مناسب مجلس رسمی خواستگاری نیستند به هیچ وجه استفاده نکنید. از گل های فصلی همچون گل نرگس، گل آفتابگردان، گل زنبق، گل لاله و .. به هیچ وجه استفاده نکنید. البته بهتر است برای روز خواستگاری گل خیلی تجملی نباشد و در مراسم بله برون از سبد گل و دسته گل لاکچری و بزرگ تر استفاده شود.

سبد گل خواستگاری چه رنگی باشد؟

انتخاب گل خواستگاری کاملا سلیقه ای بوده و می توان از گل های مختلف در رنگ های مختلف، مناسب هر سلیقه استفاد کرد. نکته مهم در انتخاب گل خواستگاری رنگ گل هایی است که در تزیین گل خواستگاری به کار رفته شده است.

بهتر است رنگ هایی که استفاده می شوند رنگ هایی شاد و پر انرژی باشد و همچنین از رنگ هایی استفاده شود که نشان دهنده محبت و علاقه و همچنین عزت و احترام به فرد مقابل است. رنگ گل هایی که معمولا برای تزیین سبد گل خواستگاری و دسته گل خواستگاری استفاده می شود از رنگ هایی پر شور از جمله قرمز، نارنجی، صورتی، بنفش و... باشد.

برخی از رنگ ها در وجه عمومی بیانگر و نشانه افعال منفی هستند مثل رنگ زرد که از باور غلط افراد نشانه تنفر بوده در حالی که این باور اشتباه بوده و رنگ زرد نشانه اوج احترام به فرد مقابل است.

یا مثلا رنگ مشکی و تیره که جلوه خوبی در باور عمومی ندارد. از این رو بهتر است همانطور که گفته شد از رنگ های شاد همچون صورتی، قرمز، نارنجی و بنفش استفاده کرد. بهتر است گل خواستگاری تک رنگ نباشد و از ترکیب چند رنگ متناسب با یکدیگر استفاده شود که جلوه ای دیدنی داشته باشد.

انواع سبد گل خواستگاری، قیمت سبد گل خواستگاری، فروش سبد گل خواستگاری و گل خواستگاری

سبد گل خواستگاری چه قیمتی باشد؟

معمولا بردن گل برای خواستگاری نشان دهنده محبت و احترام به خانواده عروس است. به همین دلیل انتخاب گل خواستگاری و سبد گل خواستگاری بسیار حائز اهمیت است. خرید سبد گل خواستگاری و دسته گل خواستگاری باید به گونه ای باشد که نه بیش از حد تجملی و گران قیمت باشد و نه بیش از حد ساده و ارزان قیمت.

اگر از گل های خیلی لوکس و گران قیمت استفاده شود نشانه عدم اعتماد به نفس و تجمل گرایی خواهد بود و اگر از گل های ارزان قیمت و ساده استفاده شود نشانه ی عدم اهمیت و توجه به مجلس خواستگاری و خانواده عروس است.

پس بهتر است گلی که برای خواستگاری انتخاب می کنید از لحاظ قیمتی متعادل باشد که نشانه بی اهمیتی یا تجمل گرایی نباشد. البته لازم به ذکر است که گفته شود تمامی این موارد در رابطه با انتخاب نوع گل، رنگ گل و قیمت گل کاملا سلیقه ای بوده و بستگی به خانواده ها دارد. اگر قیمت پایین گل نشان دهنده عدم توجه است این برای تمامی خانواده ها صدق نمی کند و باورهای غلطی است که رواج پیدا کرده است.

با این حال برای انتخاب گل مناسب خواستگاری در وهله اول به خانواده ها و خلقیات خانواده دقت شود. شاید خانواده ای از دیدن گل تجملی لذت برده و نشانه اوج احترام و عزت باشد برایشان، یا خانواده ای دیگر از دیدن گل ساده لذت برده و نشانه سادگی و کم توقعی بداند.

خرید اینترنتی سبد گل خواستگاری

در دنیای امروز و با توجه به مشغله های فراوان شاید دیگر وقت برای خرید حضوری نداشته باشیم. فروشگاه اینترنتی گل و گیاه پارسی گل راه اندازی شده تا با ارائه جدید ترین گل های تزیین شده و مناسبتی از جمله فروش آنلاین انواع گل خواستگاری، سبد گل خواستگاری و دسته گل خواستگاری جدید و شیک، با کیفیت ترین گل های تزیین شده را به راحتی و با چند کلیک در زمانی کوتاه با ارسال رایگان به دست شما برساند.

روز خواستگاری برای هر جوانی روزی پر استرس و البته به یاد ماندنی خواهد بود. ما با ارائه تنوع بالایی از سبد گل خواستگاری در مدل های مختلف و طرح های جدید در بستر اینترنت، نگرانی خرید گل خواستگاری را حل خواهیم کرد.

اگر در روز خواستگاری مشغله های فراوان دارید و نگران این هستید که به همه کارهای خود برسید می توانید مشغله خرید گل را حل شده بدانید و به راحتی گل خواستگاری خود را به صورت اینترنتی از سایت فروشگاهی پارسی گل سفارش دهید.

مزیت سفارش گل خواستگاری در سایت پارسی گل مشاهده تنوعی بی نظیر از جدید ترین سبد گل های خواستگاری و انتخاب سبد گل موردنظر خود از میان هزاران مدل شیک و جدید، اطمینان از کیفیت بالای گل به دلیل استفاده از ممتاز ترین گل های شاخه بریده از برترین گلخانه های کشور است.

تمامی گل های تزیین شده در فروشگاه پارسی گل توسط ماهر ترین و حاذق ترین گل آرایان کشور آماده شده است و زیبایی بی نظیری دارد و پس از آماده سازی محصول، تیم متخصص پشتیبانی پارسی گل سفارش شما را با نهایت دقت و توجه راس ساعت مورد نظر در مکان مورد نظر شما به صورت رایگان تحویل خواهند داد.

گل خواستگاری شیک، سبد گل خواستگاری، خرید سبد گل و دسته گل خواستگاری

چند مدل سبد گل خواستگاری شیک و جدید

قیمت سبد گل خواستگاری، خرید سبد گل خواستگاری، سبد گل خواستگاری شیک و جدید

فروش سبد گل خواستگاری، خرید سبد گل خواستگاری

دسته گل خواستگاری جدید، قیمت سبد گل خواستگاری لاکچری، فروش سبد گل خواستگاری

گل خواستگاری ارزان قیمت، سبد گل خواستگاری، خرید دسته گل خواستگاری

نظرات بازدیدکنندگان

  1. نفیسه صمیمی

    خیلی ممنون از اطلاعاتی که در مورد سبد گل خواستگاری ذکر کردید خیلی کاربردی بود. مرسی

  2. شیما

    عااااااااااااالی بود نکاتی که گفته شده برای خرید سبد گل خواستگاری. من خودم یکی از اون آدمایی هستم که خیلی سخت انتخاب میکنم. چند روز دیگه مراسم خواستگاری داداشمه که من از الان به دنبال انتخاب یک سبد گل خیلی خیلی شیک و آبرومند و لاکچری ام برای خواستگاری داداشم. اکثرا میگن دسته گل خواستگاری ولی به نظرم اصلا دسته گل برای خواستگاری مناسب نیست و سبد گل خیلی رسمی تر و شیک تر هست برای خواستگاری. مدل سبد گل هایی که معرفی کردید برای خواستگاری خیلی قشنگن ایشالاه به زودی مزاحمتون میشم که یکی از این سبد گل ها را سفارش بدم. سپاس