جدید ترین مدل تاج گل سر عروس

جدید ترین مدل تاج گل سر عروس

جدید ترین مدل تاج گل سر عروس

انواع تاج گل سر عروس عبارتند از: تاج عروس با گل کریستال، تاج با گل طبیعی، تاج سر عروس ژله‌ ای، تاج گل پرنسسی، تاج گل عروس مدل ملکه‌ ای و تاج گل عروس فرحی.

بایدها و نباید های تاج گل سر عروس

تاج گل ‌ها در مراسم‌ هایی مانند عروسی، عقد و نامزدی استفاده می ‌شوند. در فصل بهار استفاده از تاج گل عروس برای عکس‌ های فرمالیته در فضای باز بسیار رایج است. در انتخاب تاج گل سر باید دقت کنید که با صورت شما هماهنگ باشد. اگر شما یکی از مدل های جدید تاج گل سر عروس را استفاده کنید ولی ناهماهنگ با صورتتان باشد، آن گونه که باید به شما زیبایی نمی‌ بخشد.

رنگ گل‌ های تاج سر و آرایش عروس، می ‌توانند هماهنگ باشند و این باعث زیبا تر شدن می‌ شود. مثلا تاج گلی که با گل ‌های قرمز درست شده است را می ‌توان با یک رژ لب قرمز هماهنگ کرد و یا سایه چشم‌ ها را با رنگ گل‌ های تاج سر، ست کرد.

تاج گل مو در مراسم‌ هایی که در فضای باز گرفته می‌ شوند و حالت صمیمانه و خودمانی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. در این مراسم ‌ها می ‌توانید گل ‌های طبیعی استفاده شده در باغ را با گل‌ های تاج موهایتان هماهنگ کنید.

مدل های جدید تاج گل سر عروس

زیبایی تاج‌ سرهای گل طبیعی از تاج سرهای مصنوعی بیشتر است اما باید توجه کنید که گل ‌های طبیعی به سرعت زیبایی خود را از دست می‌ دهند. بنابراین استفاده از این تاج ‌ها در مراسم اصلی و در تابستان توصیه نمی‌ شود. بهتر است در تابستان از تاج ‌هایی که با گل فوم، گل کریستال و یا گل‌ های مصنوعی ساخته می ‌شوند استفاده کنید.

طراحی تاج گل به صورتی است که بهتر است آن را با مدل موی باز یا شینیون‌ های نیمه باز و بسته رو به پایین استفاده کنید. این تاج‌ ها مناسب شینیون ‌های کاملا جمع و رو به بالا نیستند. اگر شینیون شما کاملا جمع است، بهتر است از تاج‌ های کریستالی و فلزی استفاده کنید. همچنین شما می‌ توانید از تاج گل بر روی یک شینیون شل و نامرتب استفاده کنید و مطمئن باشید که ترکیب زیبایی است.

برای عقد محضری، بهتر است از یک تاج گل سر ظریف استفاده کنید. تاج‌ های ظریف با رز های ریز و شکوفه ریز پر هستند. از آنجایی که لباس عقد محضری، ساده است با گل ‌های شلوغ و درشت تناسبی ندارد.

در انتخاب این تاج‌ ها بسیار مهم است که اندازه آن ‌ها با فرم و درشتی صورت شما تناسب داشته باشد. اگر صورتتان درشت است، از گل‌ های ریز و اگر صورتتان ریز است از گل‌ های درشت استفاده کنید. این کار باعث حفظ تعادل در صورتتان می ‌شود زیرا گل‌ های درشت باعث درشتی بیش از حد صورت شما می‌شوند.

برای زیبا تر شدن تاج، می‌توان آن را با دسته گل عروس یا حلقه گل دور دست عروس ست کرد و از یک نوع طراحی در آن ‌ها استفاده کرد. همچنین نمونه کوچک‌ تر تاج را می‌توان به عنوان گل سینه برای داماد طراحی کرد که این باعث به وجود آمدن یک هارمونی جذاب می‌ شود.

اگر دوست دارید که حلقه گل، فقط کنار سرتان را بپوشاند، می‌توانید از طراح تاج سرتان بخواهید که گل ‌ها را یک طرف تاج بچیند.

انواع مدل تاج گل سر عروس جدید

جدید ترین مدل‌ های تاج گل سر عروس

حلقه گل سر نشانه عشق، باروری، جشن و پایکوبی و یکی از اکسسوری ‌های محبوب عروس است. شما می ‌توانید تاج گل سر دلخواه خود را داشته باشید. در انتخاب یک تاج گل سر طبیعی سلیقه و محل برگزاری مراسم عروسی و زمان آن دخیل هستند. اگر عروسی در فصل بهار برگزار می ‌شود تاجی با گل ‌های ریز و کوچک و در هم تافته توصیه می ‌شود. اگر فصل برگزاری مراسم تابستان است، بهتر است اندازه گل ‌ها درشت ‌تر باشد و در تزیین تاج سر از برگ نیز استفاده شود. در ماه‌ های سرد باید از گل‌ های ریز و سفید رنگ استفاده کرد. در ادامه بعضی از مدل های جدید تاج گل سر عروس و ترکیباتشان معرفی می‌ شوند.

1- تاج گل سر بزرگ و درخشان بوهمی

این تاج از ترکیب گل‌ های بزرگ و شکوفه ‌های کوچک و برگ‌ های اکالیپتوس، شکوفه ‌های صورتی توت فرنگی، گل رانکولوس نارنجی و گل مومی بنفش درست شده است. این حلقه گل بسیار زیبا و جسورانه است.

2- تاج گل سر زیبای ساده

اگر لباستان حریر و کاملا سفید است، یک تاج گل ساده با برگ ‌های سبز و گل ‌های سفید ژیپسوفیلا برای شما بسیار مناسب است و شخصیت شما را معصوم نشان می ‌دهد.

3- تاج گل سر رز

اگر می ‌خواهید تاج گل مقاومی داشته باشید که در طول مراسم جلوه خود را از دست ندهد، از یک حلقه گل رز صد تومانی استفاده کنید. یکی از مدل های جدید تاج گل سر عروس، تاج گل رز است.

4- بافت مو با گل مروارید

برای دیده شدن کامل موهایتان و از دست ندادن وجود گل در آن ‌ها، می‌توانید موها را به همراه شکوفه ‌های ریزی ببافید.

5- به کار بردن پر در تاج گل سر عروس

اضافه کردن جزئیاتی در انتهای تاج، می ‌تواند معرف شما و امضای شخصی ‌تان باشد. این جزئیات می‌ توانند پر، تور یا تکه ‌ای جواهر باشد.

6- هدبندی ساخته شده از گل

می ‌توانید ساقه سبزی را به همراه گل ‌ها بر روی هدبندی بچسبانید. این ایده برای کسانی که نمی‌خواهند مدل موهایشان در طول مراسم تغییر کند، مناسب است.

زیباترین مدل تاج گل سر عروس

7- تاج گل ساخته شده با جواهرات

اگر می ‌خواهید که تاج‌ سرتان همیشگی باشد، می ‌توانید از اکسسوری ‌های ساخته شده با مروارید، جواهرات و کریستال استفاده کنید. این تاج‌ گل های مو، درخشندگی بیشتری دارند.

8- تاج گل سر ساخته شده از برگ

در صورتی که زمان عروسی شما تابستان است و دوست دارید که تاج‌ گل موهایتان طبیعی باشد، می‌توانید تاجی ساخته شده از برگ‌ های سبز و تازه استفاده کنید. در این صورت نگران پژمرده شدن گل ‌های تاج ‌تان نخواهید بود.

زیبایی گل ‌ها و رایحه دل‌انگیز آن ‌ها باعث متفاوت و جذاب ‌تر شدن شما می ‌شود. مدل تاج گل طبیعی از گذشته مورد توجه بوده است و هنوز هم جزء مدل ‌های جدید تاج گل سر عروس به حساب می ‌آید. ترکیب موهای بلند و تاج گل سر طبیعی، تصویری خیال انگیز و جذاب به شما می ‌بخشد. این مدل تاج ‌ها یادآور پرنسس‌ ها و بوهمین‌ ها است. بوهمین‌ ها در اروپا با روشی غیر متعارف با مردمان هم ‌مرامشان که به ادبیات، هنر و موسیقی علاقه‌مند هستند، زندگی می ‌کنند.

نظرات بازدیدکنندگان