چه گلی به خانم ها هدیه دهیم

چه گلی به خانم ها هدیه دهیم

چرا باید به خانم ها گل هدیه داد؟

بانوان به دلیل داشتن احساسات بالا و روحیات لطیفشان گل را هدیه ای سرشار از محبت می دانند، از این رو از هدیه گرفتن گل بسیار خشنود خواهند شد. از زمان های دور اکثرا بر این باور بوده اند که گل ها آمیخته به محبت اند و هر فردی برای ابراز عشق و علاقه خود در اولین هدیه از گل استفاده می کرده است. یکی از دلایل علاقه خانم ها به گل درک همین موضوع است. اهدای گل به خانم ها باعث می شود که سطح هیجانات و انرژی آنان چند برابر شود و انرژی مثبت فراوانی را به آنان القا می کند، همچنین گل ها سرشار از لطافت و آرامش مطلق اند، استشمام عطر دل انگیزشان و لمس گلبرگ های لطیفشان احساس آرامش و طراوت را در انسان ایجاد می کند گل ها به راحتی می توانند با خانم ها که سرشار از احساسات و روحیه ای لطیف هستند ارتباط برقرار کنند و احساسات واقعی شما را بیان کنند. به همین دلیل اکثر روان شناسان توصیه می کنند که اگر در اولین قرار خود با یک خانم هستید حتما در اولین روز آشنایی و ملاقات برای او گل هدیه ببرید و یا اگر همسر شما ناراحت و از موضوعی عصبی است برای رفع ناراحتی یک دسته گل به او هدیه دهید.

هدیه ولنتاین چه گلی به خانم ها هدیه دهیم، بهترین گل های برای هدیه به خانم ها، دسته گل مناسب هدیه به خانم ها

چرا خانمها به گل علاقه مند؟

دریافت حس عشق و علاقه قلبی

از زمان های دور تا به الان همیشه خریدن گل و هدیه دادن گل به عزیزان نشانه ای برای بیان علاقه و ابراز عشق بوده است. گل های هدایایی لطیف و سرشار از شور و نشاط اند برای آنان که از صمیم قلب دوستشان داریم. خانم ها به خوبی این حس را از هدیه گرفتن گل دریافت می کنند. روحیه لطیف و البته دقیق خانم ها به خوبی احساس عشق و محبت قلبی را از هدیه گرفتن گل دریافت می کند و به همین دلیل اکثر بانوان به دریافت گل و هدیه گرفتن گل علاقه مند. خانم ها نسبت به ابراز احساسات و ابراز علاقه دیگران نسبت به خودشان دقیق اند و زمانی که مخاطبشان از گل برای این عمل استفاده می کند بسیار برایشان قابل توجه است و دریافت گل از سوی مخاطبشان را نشانه ای از محبت و عشق می دانند.

لطافت و ظرافت گل ها

گل ها سرشار از ظرافت و لطافت اند و این صفات درست شبیه صفات اکثر خانم هاست. خانم ها روحیه ای لطیف، احساسی و سرشار از ظرافت دارند. خانم ها بسیار از دیدن گل ها لذت ببرند. کمتر خانمی را می شود پیدا کرد که از دیدن گل ذوق زده نشود و گلبرگ های ظریف گل را لمس نکند و از عطر دل انگیزش لذت نبرد.

چرا به خانم ها گل هدیه دهیم، بهترین گل برای هدیه به خانم ها و زن ها، خرید گل هدیه ولنتاین برای خانم ها و زنان

مفاهیم و معانی زیبا

بسیاری از گل ها دارای مفاهیم زیبایی اند. گل ها بیانگر و نماد معانی جذابی اند. خانم ها بسیار علاقه مند به غافلگیر شدن دارند. با اهدای گل علاوه بر سورپرایز کردن آنان می توانید فلسفه گلی که برای وی انتخاب کردید را توضیح دهید و تمام مفاهیم و معانی زیبای آن را شرح دهید تا مخاطب شما علاوه بر هدیه ای که دریافت کرده است با شنیدن مفهوم و معنی زیبای آن هدیه شما ارزشمند تر شود. وقتی خانمی متوجه شود هدیه ای که شما انتخاب کردید همراه با فلسفه بوده و با توجه به اخلاقیات و علاقه مندی های او بوده مطمئنا هدیه شما برایش خاطره انگیز و با ارزش خواهد شد.

اهمیت دادن

هر کدام از ما برای آدم های مهم و قابل اهمیت زندگیمان گل را انتخاب می کنیم. این موضوع بر کسی پوشیده نیست. وقتی به یک خانم گل هدیه می دهیم اوج توجه و علاقه خود را به وی بازگو کرده ایم. خرید گل و اهدای گل به هر خانمی موجب تقویت حس اعتماد به نفس او شده و حس اهمیت بالا شما به خود را حس می کند. خرید گل و اهدای گل به صورت سورپرایز به خانم ها در محل کار و یا منزل بی نهایت آنان را شگفت زده می کند و حس خوبی را در آنان ایجاد می کند.

چرا آقایان باید به خانم ها گل هدیه دهند؟

انتخاب گل برای هدیه به یک خانم نشان از هوش و ذکاوت بالای یک آقا است. آقایانی که در اولین قرار آشنایی خود با گل حاضر می شوند بسیار محبوب تر خواهند بود. خانم ها به ظرافت و دقت در رفتار آقایان بسیار اهمیت می دهند. زمانی که آقایان طبق سلیقه و نظر خانم ها رفتار کنند مطمئنا نتیجه بهتری خواهند گرفت. همچنین گل ها سرشار از احساسات لطیف و آرامش اند زمانی که قرار هست در مورد مسائل مهم با خانمی بحث کنید بهتر است جلسه و قرار ملاقات خود را با خرید دسته گل و اهدای آن شروع کنید. گل ها از تاثیرگذار ترین هدایا بر خلقیات و رفتارهای طرف مقابل اند. اگر جلسه ای مهم با یک خانم پیش رو دارید که مایلید این جلسه به بهترین شکل ممکن برگزار گردد بهتر است که شروع جلسه با دسته گل زیبایی باشد. اگر جلسه کاری حساس و پر تنش با یک خانم دارید پیشنهاد می کنیم حتما گل را برای شروع جلسه انتخاب کنید. پس از اهدای گل متوجه خواهید شد که چه تاثیری بروی قرار ملاقات شما خواهد داشت.

چه گلی به خانم ها و زنان در ولنتاین هدیه دهیم، زنان از چه گل هایی خوششان می آید

چه گلی مناسب هدیه دادن به خانم ها است؟

گل رز

گل رز یکی از زیباترین و جذاب ترین انتخاب ها خواهد بود برای عاشقان. گل رز در هر مناسبتی مناسب هدیه دادن است. رنگ های مختلف گل رز معانی و مفاهیم خاص خود را دارند. سلایق و علایق مخاطب خود را بشناسید و رنگ مناسب از گل رز را هدیه دهید و با توضیح معنی و مفهوم آن مخاطب خود را شگفت زده کنید.

گل رز قرمز

گل رز قرمز یکی از زیباترین و جذاب ترین انتخاب ها برای بیان عشق و علاقه بی نهایت است. رز قرمز نشانه عشق بی نهایت است.

گل رز سفید

رز سفید نشانه خلوص نیت و پاکی است. گل رز سفید آرامش بخش و خوشبختی و سعادتمندی را نشان می دهد.

گل رز صورتی

رز صورتی نشانه آرامش و وابستگی است. گل رز صورتی بیانگر حس صمیمیت و وابستگی است. گل رز صورتی برای اظهار احساسات ملایم مانند شادی و قدردانی استفاده می گردد.

گل رز بنفش

گل رز بنفش نشان دهنده حس افتخار، شکوه و زیبایی است. رز بنفش بیانگر حس شور و اشتیاق طرف مقابل است و همچنین نشانه بیان شیفتگی و عشق آمیخته با احترام است.

گل رز زرد

رز زرد نشانه سرزندگی و نشاط و شادی، سمبل دوستی و ارزشمندی است.

گل رز نارنجی

رز نارنجی انرژی و شور و اشتیاق را می رساند و نشانه مجذوبیت است.

بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها چه گلی است، چه گلی به خانم ها در روز ولنتاین کادو دهیم

گل مریم

گل مریم نشانه وفاداری، راستگویی و عشق به رابطه همیشگی است.

گل لاله

به معنای بخشش، ایثار کردن و عشق کامل است.

گل آفتابگردان

گل آفتابگردان به معنی ستایش کردن عشق است.

گل نرگس

نرگس به معنای رابطه و صمیمت است.

گل داوودی

گل داوودی به معنای وفاداری به عشق و پایداری در عشق است.

گل لیلیوم

لیلیوم گلی زیبا برای بیان خلوص نیت و ابراز دوست داشتن با اخلاص است.

گل ارکیده

گل ارکیده نشانه زیبایی و و عشق زیبا برای طرف مقابل است.

نظرات بازدیدکنندگان

  1. فریبا

    به به خیلی هم عااااااااااااااالی به نظرم گل هایی که در این مطلب معرفی شده بهترین گل هایی هستند که یک آقا میتونه برای یک خانم محترم خریداری کنه خصوصا گل رز قرمز که واقعا جذابه و دوست داشتنیه