چه گلی به آقایان هدیه دهیم

چه گلی به آقایان هدیه دهیم

چه گلی مناسب هدیه دادن به آقایان است؟

گل های طبیعی سرشار از شور و نشاط اند و یکی از زیباترین و البته جذاب ترین گزینه ها برای هدیه دادن در مراسم و به مناسبت های مختلف به عزیزان است. شاید انتخاب یک هدیه زیبا و جذاب برای اهدا به مردان کمی دشوار و نیازمند حساسیت بالایی باشد. اکثرا بر این عقیده اند که فقط خانم ها از دریافت گل ها لذت می برند و انتخاب گل به عنوان هدیه بیشتر مناسب خانم هاست تا آقایان.

مردان درست مانند زنان دوستدار عشق و محبت قلبی اند. یکی از بهترین گزینه برای ابراز احساسات و بیان عشق و علاقه به مردان انتخاب گل و اهدای گل به آنان است. شاید مردان کمتر از زنان احساسات خود را نمایش دهند ولی قلبا از ابراز احساسات و عشق و علاقه شما لذت می برند، چقدر زیباست اگر این بیان احساسات و ابراز علاقه به همراه دسته گل یا سبد گلی زیبا مملوء از گل های طبیعی باشد.

همیشه کادو و هدایا در کنار گل ها زیبایی بی نظیری خواهند داشت. اگر از قبل هدیه ای را تدارک دیده اید می توانید با انتخاب یک دسته گل یا باکس گل زیبا در کنار کادو، هدیه ای خاص و متفاوت را به عزیزتان اهدا کنید.

گل ها هدایایی خاص و پر احساس اند برای ابراز محبت و علاقه قلبی شما به عزیزانتان. با ارسال گل به مرد زندگیتان عشق و علاقه خود را پر رنگ تر کرده و لحظاتی زیبا و خاطره انگیز را برای او رقم بزنید.

چه هدیه ای به آقایان در ولنتاین هدیه دهیم ؟ چه گلی برای هدیه ولنتاین به مردان کادو دهیم؟

بهترین گل ها برای هدیه به آقایان

اکثر آقایان بر خلاف خانم ها مشتاق رنگ های تیره و خنثی هستند البته این مطلب صد در صد نیست و طبق تحقیقات رنگ شناسی از جمعیت بالایی از مردان به دست آمده است. با این حال بهتر است برای آقایان از گل هایی انتخاب شود که رنگ های تیره تری دارند، از جمله گل هایی با رنگ های زرشکی، ارغوانی تیره، بنفش تیره، آبی و... به همراه گل هایی با رنگ های خنثی از جمله گل های سفید رنگ.

آقایان معمولا طالب طرح های جدید و متفاوت اند، گل هایی انتخاب کنید که جدید بوده و فرم ظاهری خاص و متفاوتی دارند. گل هایی همچون استرلیتزیا (پرنده بهشتی)، شیپوری، تاج خروس، لیاتریس، زنبق، ارکیده، آنتوریوم و ... به دلیل فرم ظاهری خاص و متفاوتش می توانند آقایان را شگفت زده کند.

انتخاب باکس گل برای آقایان می تواند از مناسب ترین انتخاب ها باشد. معمولا آقایان از سورپرایز و غافلگیر شدن لذت می برند. باکس گل های هدیه و جعبه گل های کادویی به زیبایی می توانند یک سورپرایز دیدنی را برای مردان مهم زندگی شما ایجاد کنند. باکس گل های کادویی این امکان را به شما می دهند که بتوانید کادو و هدیه خود را در بستری از گل ها تزیین کنید و یا حتی پنهان کنید و یک هدیه بی نظیر را تقدیم کنید.

چه زمانی به آقایان گل هدیه دهیم؟

گل ها سرشار از احساسات لطیف و دوست داشتنی اند. گاهی اوقات زیباترین جملات هم نمی توانند احساس واقعی شما را بیان کنند و فرد مخاطب را متوجه احساس خود کرد، اما گاهی با یک شاخه گل در شرایط و موقعیتی خاص می توان احساس ناب دوست داشتنتان را به فرد مقابل ابراز کرد و رابطه عشقی خود را مستحکم تر کرد. بهترین مناسبت ها برای ارسال گل به آقایان مناسبت هایی همچون تولد، انتصاب شغل جدید، کسب موفقیت جدید، روز مرد، روز عشق (روز ولنتاین) است. البته مردان از دریافت گل بدون مناسبت هم غافلگیر می شوند، خصوصا اگر همراه با گل ارسال شده یک پیام بی بهانه دوستت دارم و یا پیامی با مضمون دلتنگی فرستاده شود.

بهترین گل ها برای هدیه به مردان و آقایان در روز ولنتاین، چه گلی به آقایان هدیه دهیم در روز ولنتاین

چرا به آقایان گل هدیه دهیم؟

گل ها علاوه بر طراوت و سرزندگی سرشار از شور و نشاط اند و هر فردی پس از دریافت آن این انرژی مثبت را دریافت می کند. مردان مشتاق انرژی و شور و هیجان اند. اهدای گل می تواند این انرژی مثبت را به مردان منتقل کند و حالات روحی آنان را سرشار از شور و نشاط کند.

اکثرا مردان و آقایان خریداران گل برای خانم ها هستند و زمانی که این عمل بر عکس شود و خانمی برای مرد خود، گل خریداری کند حس زیبایی را در وی ایجاد می کند.

مردان از اهمیت دادن و مورد توجه واقع شدن بسیار لذت می برند. با خرید گل و ارسال گل به محل کار مرد زندگیتان می توانید حس اهمیت و توجه را به خوبی به او نشان دهید و حس خوبی را ایجاد کنید. البته به دلیل اخلاق و خلقیات متفاوت هر مردی بهتر است قبل از ارسال گل به محل کار مرد زندگیتان به این موضوع توجه کنید که آیا از این دسته از مردان هست که از این کار لذت می برد یا خیر.

چرا به آقایان گل هدیه دهیم؟ چه گلی هایی را انتخاب کنیم برای هدیه و کادو به مردان و آقایان در روز ولنتاین

نظرات بازدیدکنندگان

  1. َALi

    بــــه بـــــه بالاخره یکی ام پیدا شد بگه بابا آقایون هم گل دوسدارن برای آقایون هم گل بخرین خب!!!!!! من نمیدونم چرا همش باید آقایون برای خانم ها گل بخرن؟ یبارم برعکس بشه چی میشه؟ من شخصا خیـــلی خیـــلی متشـــکرم از نویسنده این مطلب و درخواستم اینه که خانم های محترم (خصوصا *نامـــزد* بنده) این مطلب را به طور کامل بخونن تا متوجه بشن که ما مردها چه گل هایی را دوسداریم هدیه بگیرم و ان شاالله از شرمندگی ما دربیانبا سپـــــــــاس فــــراوان