زیباترین مدل های دسته گل عروس 2021

زیباترین مدل های دسته گل عروس 2021

زیباترین مدل های دسته گل عروس 2021

یکی از مهم‌ ترین انتخاب‌ های گل در زندگی، انتخاب گل برای دسته گل عروسی است. در روز عروسی همه به دسته گل عروس توجه می‌ کنند و همچنین این گل ‌ها در عکس ‌های عروسی ماندگار خواهند شد. دسته گل عروس و مدل‌ های آن بسیار متفاوت هستند و عروس و دامادها می‌توانند با استفاده از توصیه‌ های موجود در این مقاله و بر اساس نوع لباس عروس، سلیقه، فصل و زیباترین مدل ‌های دسته گل عروس 2021، دسته گلی مناسب انتخاب کنند. داشتن اطلاعات درباره گل ‌ها به انتخاب بهتر دسته گل عروس کمک شایانی می ‌کند.

انواع مدل دسته گل عروس 2021

در دسته گل عروس شیک و لاکچری مدل 2021 که مطابق سلیقه زوج ‌های جوان طراحی می شود، گل‌ های سفید بسیار به کار می‌ روند که معمولا هم رز هستند. رز قرمز هم یکی از گل ‌های قابل استفاده در این دسته گل‌ ها می باشد. در انتخاب دسته گل عروس، یکی از مهم ‌ترین تصمیمات، مربوط به تزیینات گل است. این تزیینانت می‌ تواند با دیگر اکسسوری های محل برگزاری عروسی هماهنگ شود یا به گونه ‌ای در عکس‌ های عروسی چشمگیر باشد. سبک‌های متفاوتی برای آراستن دسته گل عروس 2021 وجود دارد که ابتدا بهتر است راحتی آنها در طول مراسم سنجیده شود و اینکه کدام مدل به لباس انتخابی عروس می‌آید.

زیباترین مدلهای دسته گل عروس2021

دسته گل عروس آبشاری

دسته گل ‌های آبشاری مناسب جشن ‌های عروسی مجلل و تشریفاتی هستند. در این مدل، گل ‌ها به صورت آبشار و آویزان رو به پایین هستند. در این دسته گل‌ ها می‌ توان یک نوع گل را با سبزه ‌ها و روبان ‌های آویزان به کار برد.

دسته گل عروس گرد

دسته گل ‌های گرد برای هر لباس و جشنی مناسب هستند و به صورت گرد آراسته می‌شوند. این دسته گل ‌ها را باید به گل ‌فروشی ‌های معتبر سفارش داد زیرا در طراحی آنها مهارت زیادی دارند.

دسته گل عروس دستبندی

مدل دیگر، دسته گل‌های دستبندی هستند که به وسیله یک کش که با روبان تزئین شده مانند یک دستبند دور مچ بسته می‌شوند. دسته گل دستبندی برای لباس عروس‌های ساده و کسانی که ترجیح می‌دهند دسته گل به دست نگیرند، مناسب هستند.

دسته گل عروس بازویی

دسته گل‌های بازویی، ساقه بلندی دارند و هنگام در دست گرفتن تا آرنج را می‌پوشانند و بیشتر حالت کلاسیک و قدیمی دارند. برای اینکه جلوی لباس به چشم بیاید، باید مدل دسته گل کوچکی انتخاب شود و اگر دامن لباس ساده است بهتر است از مدل‌های آویزان و آبشاری استفاده شود.

گل های مناسب دسته گل عروس 

گل‌هایی مثل رز، ارکیده و شیپوری، گل‌های مناسبی برای دسته گل عروسی هستند. استفاده از گل‌های ترکیبی هم زیباست و هم باعث می‌شود با استفاده از گل‌هایی با قیمت مناسب مانند زنبق، کرزنتیا، داوودی، زنبوری، عروس هلندی و السترومریا در لابلای گل‌های دسته گل، هزینه آن را کاهش داد.

مدلهای زیبای دسته گل عروس 2021

تناسب دسته گل عروس 2021 با لباس عروس

مدل های دسته گل عروس 2021 بهتر است با لباس عروس تناسب داشته باشند، زیرا این تناسب در زیبایی و شکوه عروس خانم نقش دارد. قبل از سفارش گل بهتر است سبک لباس عروس در نظر گرفته شود. اینکه عروس قرار است یک لباس کلاسیک و پرنسسی بپوشد یا یک لباس ساده سفید یا یک لباس مسحور کننده مدرن در صورتی ظاهری زیبا، چشمگیر و جذاب خواهد داشت که با دسته گلی که عروس خانم به دست می گیرد کاملا هماهنگ بوده و تناسب داشته باشد. به عنوان مثال برای لباس‌ هایی با دنباله بلند، دسته گل‌ های آبشاری و برای لباس ‌های پرنسسی، دسته گل‌ های گرد گزینه مناسبی هستند. در اصل تناسب دسته گل با لباس نقش زیادی در جذابیت عروس دارد.

نکات مهم در زمان انتخاب دسته گل عروس

1- مدل دسته گل عروس از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا از ابتدا تا انتهای مراسم همراه عروس است و همه به زیبایی آن نگاه می ‌کنند و نشانه‌ ای از سلیقه و هنر عروس است به همین دلیل بهتر است با لباس و آرایش عروس هماهنگ باشد تا زیبایی او را دو چندان کند.

2- دسته گل ‌های عروس اشکال مختلفی دارند به همین دلیل بهتر است عروس خانم‌ ها قبل از انتخاب با اشکال مختلف تزیین آشنا شوند تا هنگام انتخاب دچار تردید نشوند.

3- در دسته گل عروس می ‌توان از رنگ ‌های متفاوت استفاده کرد اما باید توجه داشت که این رنگ ‌ها با هم تناسب داشته باشند. در نظر گرفتن رنگ فصل هم بسیار موثر است و اگر رنگ دسته گل، هماهنگ با فصل سال انتخاب شود، معرکه است.

4- رنگ ‌های قرمز و نارنجی مناسب فصل پاییز هستند و رنگ‌ های طلایی، سفید و نقره ‌ای با فصل زمستان هماهنگ هستند. رنگ ‌های صورتی، آبی و سبز نیز مناسب فصل بهار هستند. دسته گل‌ هایی به رنگ مرکبات هم برای فصل تابستان عالی هستند.

5- یکی از نکات دیگری که در انتخاب رنگ دسته گل باید رعایت کرد، هماهنگی آن با رنگ پوست و آرایش است. به عنوان مثال برای پوست‌ های روشن نباید از دسته گل‌ های تیره استفاده کرد زیرا باعث می‌شود که عروس رنگ پریده به نظر برسد. رنگ دسته گل عروس مکمل تم آرایشی باید انتخاب شود. به عنوان مثال دسته گل صورتی تیره مناسب تم رنگ صورتی است. در این زمینه پس از توضیح مدل دسته گل و ترکیب گل، بهتر است به گل ‌فروشتان اعتماد کنید.

مدلهای جدید دسته گل عروس 2021

6- بهتر است عروس دسته گل سنگین انتخاب نکند. چون قرار است تا پایان مراسم آن را در دست بگیرد. همچنین دسته گل باید از نظر قد و قواره با عروس تناسب داشته باشد. دسته گل نباید تمام دست و انگشتان عروس را بپوشاند زیرا در مراسم و فیلم ‌برداری و عکاسی باید حلقه، ساعت و دستبند عروس دیده شود. بهتر است عروس ‌های ریز نقش دسته گل ‌های جمع و جورتر و عروس ‌های قد بلندتر دسته گل ‌های بزرگ ‌تری را انتخاب کنند. موارد گفته شده نکاتی است که در مدل های دسته گل عروس 2021 بسیار قابل توجه می باشد.

7- بهتر است گل‌ هایی در دسته گل عروس استفاده شوند که گرده و بوی تند نداشته باشند زیرا این گل ‌ها باعث کثیف شدن لباس عروس و آلرژی می‌ شوند.

8- گل ‌های انتخابی دسته گل عروس نباید زود پژمرده شوند و باید ساعت ‌ها بدون آب دوام بیاورند. از این نظر رزهای هلندی، ارکیده، لیلیوم ‌های هلندی و آفتابگردان گزینه‌ های مناسبی هستند.

9- بهتر است قبل از انتخاب گل در مورد معانی گل‌ ها هم تحقیق شود برای مثال ارکیده نماد عشق و یاسمن نماد خوشی و لذت است.

سفارش آنلاین دسته گل عروس از پارسی گل

پارسی گل ارائه دهنده زیباترین دسته گل ‌های عروس سال 2021 به عزیزانی است که سخت پسند هستند. با توجه به اینکه در عکس ‌های عروسی لباس عروس و داماد، آرایش عروس و دسته گل عروس بسیار به چشم می‌ خورد، پارسی گل نهایت تلاش خود را می ‌کند که بهترین و زیباترین مدل های دسته گل عروس 2021 را معرفی کند و به مشتریان خود تحویل دهد و خاطره‌ای زیبا را در ذهن عروس و داماد و مهمان ‌هایشان ماندگار کند.

 

نظرات بازدیدکنندگان