رز جاودان (ماندگار) عشق رنگین

گل رز جاودان یا گل رز دیو و دلبر، گل رز طبیعی می باشد که به روش های مختلف مومیایی شده و ماندگاری بالایی دارد. گل رز ماندگار (جاودان) طی افسانه و داستان معروف دیو و دلبر ایده یابی شد و تولید آن شروع گردید. پس از تولید گل رز مومیایی این گل محبوبیت بسیاری پیدا کرد. گل رز ماندگار با توجه به تنوع رنگ و مدل از زیباترین هدایا در مناسبت های همچون تبریک روز ولنتاین و عشق، سالگرد ازدواج و آشنایی، تبریک تولد و... می باشد.

این مدل تمام شده است

رز جاودان (رز ماندگار)

حتما برای شما پیش آمده که وقتی گل ­های زیبایی هدیه می­گیرید تمایل دارید که ماندگاری آن را افزایش دهید. گل‌های رز جاودان که هم‌اکنون بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتند، یکی از بهترین نوع‌ گل های رز طبیعی هستند که طی فرآیندی بدون این که به آب نیاز داشته باشند طراوت و زیبایی خود را از تا مدت طولانی حفظ خواهند کرد.

سفارش آنلاین گل رز جاودان طبیعی، فروش اینترنتی گل رز ماندگار و رز عشق ابدی

گل رز جاودان (رز ماندگار) و روش نگهداری آن

گل رز از جمله محبوب‌ترین گل‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود. این گل زیبا به­ عنوان گل ملی در رده اول جهان قرار دارد و در کشورهای ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، انگلستان، ایران، عربستان سعودی، عراق، رومانی، مراکش و بلغارستان به عنوان گل ملی معرفی شده است. یقینا تنوع در گونه‌های گل رز طبیعی، طیف رنگی گسترده و تنوع در رنگ، عطر و رایحه‌ی دلنشین ،زیبایی و آرامش بخش بودن از دلایل عامه پسند بودن آن است. از این رو تولید کنندگان و عرضه کنندگان گل رز طبیعی درصدد اصلاح ژنتیکی و ایجاد تغییرات فیزیکی جهت بهبود کیفی در آن ها می­ باشند.

انواع گل رز طبیعی جاودان، خرید اینترنتی گل رز ماندگار، قیمت گل رز مومیایی

گل رز طبیعی جاودان بر اساس همین گستره تقاضای جهانی و بهبود کیفی، تولید و عرضه شده است. روند جاودان سازی گل های رز طبیعی برای نخستین بار در سال 1980 میلادی اتفاق افتاد. پیشرفت تکنولوژی و استفاده از روش های جدید، قابلیت تولید گل های رز طبیعی جاودان را در طیف رنگی بسیار گسترده ای فراهم ساخته است. از آن پس این روند روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر شد، به گونه ای که امروزه بر اساس آخرین تکنیک های جاودان سازی گل های رز طبیعی می توانیم از عمر بالای گل های رز حتی تا چندین سال اطمینان حاصل کنیم. این گل ها توسط تکنولوژی پیچیده ای به صورت مومیایی شده در آمده اند که می توانند علاوه بر حفظ لطافت و طراوت گل تازه عمر بالایی داشته باشند. این رز ها کاملا طبیعی بوده و لطافت رز طبیعی را دارا می باشند، در واقع همان گل رز طبیعی است که بر روی آن فرآیندی انجام شده است که باعث ماندگاری طولانی آن می شود.

جدید ترین گل رز جاودان، قیمت گل رز طبیعی ماندگار، سفارش آنلاین گل رز طبیعی جاودان

یکی دیگر از مزیت های این گل منتخب بودن آن است. به این معنا که پروسه جاودان کردن تنها بر روی بهترین گل های رز دنیا انجام می شود و همه به صورت یک دست و جذاب می باشند. تنوع رنگ در این رزهای ماندگار و جاویدان بسیار بالاست و هر سلیقه ای را پوشش خواهد داد. گل های رز جاودان 1 الی 3 سال عمر می کنند و به هیچ عنوان به آب و نور خورشید نیاز ندارند. رز جاودان به نام های دیگری همچون رز دیو و دلبر ، رز ماندگار ، رز ابدی ، رز مومیایی و … شناخته می شود. این گل نیاز به آب و هوا ندارد و باید دور از نور مستقیم خورشید قرار بگیرد. رز جاودان دارای کیفیت بالا، تنوع در رنگ، تنوع در اندازه و سایز ، ظرافت چشم گیر ، باکس شیشه ای با طراحی لوکس و … که همه سبب ارزشمندی و ماندگاری آن شده است می باشد. بر خلاف تصور برخی از کاربران، گل های رز جاودان کاملا طبیعی هستند که طی پروسه های منحصر به فردی از گل های تازه رز به عمل آمده اند. برای ماندگاری بیشتر این رز ها می­ بایست از آن در برابر آب،رطوبت،نور مستقیم خورشید و گرد و خاک مراقبت کرد. قابل ذکر است که عمر گفته شده برای آن ها تنها در صورت رعایت این موارد حاصل می گردد.گل رز جاودان معمولا در باکس شیشه ای و شیک عرضه می شود. درصورتی‌که گل از محل خود خارج نشود بدون نیاز به آب و نور همیشه زنده و سالم خواهد ماند. این ویژگی سبب می شود، گل رز جاودان به هدیه‌ای زیبا و بی­ نظیر برای ابراز عشق و محبت تبدیل شود.

گل رز جاودان، خرید اینترنتی گل رز ماندگار، قیمت گل رز دیو و دلبر

شرایط نگهداری رز جاودان (رز ماندگار)

1- رطوبت کم

رطوبت بالای 80 درصد اثر منفی بر بافت گل دارد و باید تا جای ممکن به دور از آب و هوای مرطوب و شرجی نگهداری شود. باکس مخصوص گل، در بوجود آوردن این شرایط به شما کمک می‌کند.

2- دور از نور خورشید

آب موجود در بافت‌های گل رز جاودان در برابر نور مستقیم و طولانی مدت خورشید از دست می­ رود و اشعه‌های خورشید تهدیدی برای زیبایی و شادابی گل به شمار می‌رود.

3- آبیاری نکنید

گل رز جاودان نیاز به آبیاری ندارد‌ و تماس مستقیم با آب به کیفیت آن صدمه می­ زند. پیشنهاد می­ گردد برای تمیز کردن سطح گل و غبار روبی از فشار اندک هوا استفاده گردد و به هیچ عنوان از آب استفاده نشود.

4- دمای اتاق

گل را در دمای معمولی اتاق نگهداری کنید. حرارت بالای محیط موجب کاهش عمر گل رز می ­شود. بنابراین از قرار دادن گل در مجاورت وسایل گرمایشی خودداری کنید، زیرا موجب از دست رفتن رطوبت گل و کاهش طراوت و زیبایی آن می‌شود.

5- دوری از مواد شیمیایی

بافت گل رز طبیعی مسلما نسبت به مواد شیمیایی حساس است. لذا از قرار دادن گل رز جاودان بدون باکس در کنار مواد شیمیایی ( مواد رنگی، مواد رزینی و ...) اجتناب کنید.

6- نگهداری در جعبه شیشه‌ای

پیشنهاد می­ شود رز جاودان در باکس مخصوص خود نگهداری گردد، زیرا بهترین محل برای محافظت گل رز جاودان در برابر همه‌ی تهدید‌های فوق باکس شیشه‌ای است.

شیک ترین گل رز ماندگار و گل رز جاودان طبیعی هدیه ولنتاین

رز جاودان (ماندگار)
حدود 7 سانتی متر
حدود 9 سانتی متر
حدود 7 سانتی متر
1 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه