دسته گل عروس بهاری کد DF08204

898,000 تومان

دسته گل عروس بهاری کد DF08204 یکی از مدل های جدید دسته گل عروس فروشگاه است که با گلهای بهاری و رنگارنگ رز و داوودی مینیاتوری تزیین شده است. گل های داوودی سبزرنگ به زیبایی در میان گل های رز نباتی و صورتی رنگ تزیین شده اند. این دسته گل را می توان به عنوان دسته گل ساقدوش و یا دسته گل فرمالیته در عکس های فرمالیته استفاده کرد. ارتفاع حدودی دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل عروس بهاری کد DF08204

با توجه به این که دسته گل عروس در دستان عروس خانم قرار می گیرد و توسط مهمان ها به طور کامل دیده می شود و همینطور در اکثر عکس های عروسی ثبت می شود بهتر است قبل از انتخاب نهایی دسته گل عروس حتما نمونه ها و سبک های مختلف گل آرایی دسته گل عروس را مشاهده کنید و پس از بررسی کامل انتخاب نمایید. فروشگاه پارسی گل تنوع بی نظیری از مدل های دسته گل عروس را با مشخصات کامل در وبسایت خود منتشر کرده است که این امکان را به شما می دهد که دسته گل های مختلف را مشاهده و بررسی کنید و پس از بررسی بهترین دسته گل عروس را انتخاب کنید.

مشخصات دسته گل عروس بهاری  کد DF08204

برای تزیین دسته گل عروس بهاری کد DF08204 حدود 20 شاخه گل رز و 2 دسته گل داوودی مینیاتوری به کار رفته است. تمامی گل های به کار رفته در این دسته گل در روز سفارش شما برداشت می شوند تا طراوت و تازگی خود را در طول مراسم حفظ می کنند. با توجه به این که گل های استفاده شده در این دسته گل تنوع رنگ خوبی دارند استفاده از آن با لباس عروس سفید ظاهر زیبایی خواهد داشت. ارتفاع حدودی دسته گل 40 سانتی متر و عرض آن حدود 25 سانتی متر است.

حدود 40 سانتی متر
حدود 25 سانتی متر
حدود 20 شاخه
حدود 2 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه