تاج گل ترحیم لیسیانتوس کد DF04001

3,589,000 تومان

تاج گل ترحیم لیسیانتوس کد DF04001 می تواند به برگزار شدن هرچه زیبا تر مراسم های سوگواری کمک کند. حس همدردی و غم از دست دادن عزیزان خود را با اهدای تاج گل های ترحیم و تسلیت ویژه ابراز کنید و با خانواده متوفی همدردی کنید. برای ساخت این تاج گل بیش از 110 شاخه گل به کار گرفته شده است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

  • ( 2 )
شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

تاج گل ترحیم دو طبقه کد DF04001

تحمل داغی که بر دل آدمی می نشیند و غم از دست دادن وابستگان بی نهایت سخت است. شایسته است که مراسم خاکسپاری عزیزان متوفی به بهترین شکل و شایسته آن مرحوم برگزار گردد. حضور تاج گل طبیعی شایسته و زیبا موجب می گردد که مراسم خاکسپاری به بهترین شکل برگزار گردد. تاج گل ترحیم دو طبقه کد DF04001 می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

مشخصات تاج گل دو طبقه لیسیانتوس کد DF04001

 گل های بسیار با کیفیت و زیبای لیسیانتوس، اورینتال، گلایول، ژربرا و آنتوریوم از گلخانه های پارسی گل با حساسیت انتخاب و در این تاج گل مورد استفاده قرار گرفته اند. در طراحی این تاج گل ترحیم به طور غالب از رنگ سفید استفاده شده است، با این حال استفاده از رنگ های قرمز و صورتی و به کار بردن اکسسوری های زیبا باعث جذابیت این تاج گل شده است.

تاج گل تسلیت
دو طبقه
270 سانتی متر
120 سانتی متر
حدود 10 شاخه
حدود 6 شاخه
حدود 30 شاخه
حدود 1 دسته
حدود 70 شاخه

.

با سلام و عرض خسته نباشید. من برای اولین بار از سایت شما یک تاج گل ترحیم سه طبقه خرید کردم و خیلی راضی بودم و همین شروعی بود که مشتری تاج گل شما بشم. این تاج گل را برای یکی از دوستانم و به اصرار خودم براش خرید کردم و رو سفید شدم هم از نظر سرویس دهی و پشتیبانی هم کیفیت عالی گل و استفاده از گل های تازه در تزیین تاج گل. امیدوارم که برای مراسم شادی و جشن بتونم تاج گل سفارش دادم. ممنون

  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه