سبد گل تبریک تولد کد DF10002

5,397,000 تومان

سبدگل تولد با شناسه DF10002 از سری سبدگل های تبریک تولد فروشگاه است که ظاهری بسیار زیبا و دلربا دارد. گل های طبیعی بهترین پیام آوران عشق و دوستی اند و از آن دسته هدایایی هستند که پس از اهدا لبخندی زیبا را بر چهره گیرنده می نشانند. این سبدگل زیبا با ترکیب دو گل آنتوریوم و رز به خوبی می تواند حس عشق و علاقه شما را به مخاطبتان ابراز کند و خاطره ای به یادماندنی را برایشان ثبت کند. حدود 70 شاخه گل در تزیین این سبدگل به کار رفته است که 40 شاخه آن را گل رز سفید و 30 شاخه آن را گل آنتوریوم بنفش تشکیل داده است. ارتفاع حدودی سبدگل 70 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر می باشد. 

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

 بررسی سبدگل تبریک تولد کد DF10002

سبدگل فوق با عنوان سبدگل تبریک تولد در فروشگاه قرار گرفته است تا هدیه ای پیشنهادی باشد برای تبریک تولد به دوستان و عزیزان. گل های استفاده شده در این سبدگل جزء پر طرفدارترین گل های شاخه بریده هستند که به خوبی می توانند شادی و نشاط شما را در جشن ها نمایش دهند. گل آنتوریوم در رنگ بنفش بسیار شورانگیز و باشکوه هست و در ترکیب با گل های رز سفید ترکیبی چشم نواز را ایجاد کرده است. جشن تولد عزیزانتان را با انتخاب سبدگل های طبیعی مزین کنید و خاطره اهدای یک هدیه باطراوت را برای عزیزانتان در جشن سالروزشان ثبت کنید.

مشخصات سبدگل تبریک تولد کد DF10002

مجموع گل های این محصول 70 شاخه است که 40 شاخه آن را گل رز و 30 شاخه آن را گل آنتوریوم تشکیل می دهد. سبدی که برای این محصول انتخاب شده است از جنس چوب است که در رنگ سفید تهیه شده است تا بتواند با رنگ گلها هماهنگی داشته باشد. بستری از برگ های زینتی سیکاس برای زیباتر کردن سبد و پر کردن قسمت های خالی استفاده شده است. برگ های سیکاس به خوبی قسمت های خالی سبدگل را پوشش داده اند و باعث پر تر نشان دادن سبد شده اند. ارتفاع حدودی سبدگل 70 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است.

سبدگل رومیزی
حدود 70 سانتی متر
حدود 50 سانتی متر
حدود 30 شاخه
حدود 40 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه