سبد گل تبریک ازدواج لاکچری کد DF06202

سبد گل تبریک ازدواج لاکچری کد DF06202 با گلهای سفید و صورتی رنگ از سبدگل های شاد و پرانرژی پارسی گل است که هدیه ای مناسب برای جشن ها و مراسم های شاد می باشد. برای آماده سازی این سبدگل از گل آنتوریوم، رز و اورینتال استفاده شده است. پایه سبدگل حصیری چوبی است که بسیار مستحکم می باشد. ارتفاع سبد حدود 60 سانتی متر و عرض آن 70 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی سبدگل تبریک ازدواج کد DF06202

سبدگل تبریک کد DF06202 با طراحی زیبا و جدیدش از سبدگل های مدرن پارسی گل است که ظاهری شاد و چشم نواز دارد. تمامی گلهای استفاده شده در این سبدگل از بهترین گلخانه های پارسی گل در روز سفارش برداشت می شوند و تا زمانیکه به دست تحویل گیرنده برسند طراوت و تازگی خود را حفظ می کنند. ترکیب رنگ صورتی و سفید بسیار شاد و آرامش بخش بوده و برای مراسم های شاد از جمله تبریک روز مادر، تبریک عروسی، تبریک تولد و... قابل استفاده است.

مشخصات سبدگل تبریک ازدواج لاکچری کد DF06202

سبدگل تبریک کد DF06202 از 43 شاخه گل تشکیل شده است. 13 شاخه گل آنتوریوم، 16 شاخه گل رز و 12 گل اورینتال مجموع گلهای این سبدگل را تشکیل می دهد. نحوه چیدمان گل ها در این سبدگل به صورت افقی بوده و عرض سبدگل از ارتفاع آن بیشتر است. تمامی گل های استفاده شده در رنگ صورتی و سفید انتخاب شده اند که با یکدیگر هماهنگ بوده و تناسب دارند. جنس پایه سبد چوبی بوده و مستحکم است. ارتفاع سبد حدود 60 سانتی متر و عرض آن 70 سانتی متر است.

سبدگل رومیزی
حدود 60 سانتی متر
حدود 70 سانتی متر
حدود 13 گل
حدود 16 شاخه
حدود 12 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه