سبد گل چوبی لیلیوم و آنتوریوم لاکچری کد DF09202

2,598,000 تومان

سبد گل چوبی لیلیوم و آنتوریوم لاکچری کد DF09202 از سبدگل های پرگل است که تنوع گل بالایی دارد. سبدگل هایی که با گل های متنوع و رنگی تزیین می شوند سرشار از انرژی بوده و مناسب هدیه دادن به افرادی می باشد که عاشق دیدن گل هایی متنوع با رنگ های مختلف هستند. در تزیین این سبدگل از گل های آنتوریوم، رز، لیلیوم و داوودی مینیاتوری استفاده شده است. برای پایه این محصول از سبد چوبی حصیری استفاده شده است که داخل آن پر شده است از گلهای رنگارنگ داوودی. ارتفاع حدودی سبد 100 سانتی متر و عرض آن حدود 80 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی سبد گل چوبی لیلیوم کد DF09202

انتخاب درست نوع گل و رنگ گل در تزیین و گل آرایی بسیار مهم است. سبدگل هایی که با گل های متنوع و رنگی تزیین می شوند اصطلاحا به سبدگل های بهاری معروف هستند و علت این نامگذاری استفاده از گل های متنوع در رنگ های مختلف است که نمادی از گل های فصل بهار است. سبدگل فوق یکی از نمونه سبدگل های بهاری است که گل هایی زیادی در تزیین آن به کار رفته است و ظاهری جذاب را ایجاد کرده است. این مدل از سبدگل ها مناسب هدیه در مراسم و مناسبت های شاد دوستانه هستند.

مشخصات سبد گل چوبی لیلیوم و آنتوریوم لاکچری کد DF09202

در طراحی و تزیین سبدگل چوبی لیلیوم و آنتوریوم کد Df09202 حدود 10 دسته گل داوودی مینیاتوری، 9 شاخه گل رز، 7 شاخه گل آنتوریوم و 15 سرگل لیلیوم به کار رفته است. گل های استفاده شده در رنگ های متنوع انتخاب شده اند تا یک محصول پر انرژی خلق شود. سبک گل آرایی این محصول نسبتا مدرن است و گل آرا برای نگهداری گل ها از پایه و شاخه های چوبی تزیینی استفاده کرده است. پایه سبد را یک سبد حصیری تشکیل داده است که گل های داوودی رنگارنگ به شکل زیبایی درون آن تزیین شده اند. ارتفاع حدودی سبد 100 سانتی متر و عرض آن حدود 80 سانتی متر است.

سبدگل رومیزی
حدود 100 سانتی متر
حدود 80 سانتی متر
حدود 7 شاخه
حدود 9 شاخه
حدود 15 سرگل
حدود 10 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه