دسته گل نرگس معطر کد DF00903

دسته گل نرگس معطر کد DF00903 از دسته گل های فانتزی است که با 50 شاخه گل نرگس معطر تزیین شده است. عطر دل انگیز گلهای نرگس بسیار آرامش بخش بوده و این آرامش را به فرد دریافت کننده آن منتقل می کند. تزیین این دسته گل بسیار هنرمندانه و باسلیقه انجام شده است. علاوه بر گلهای زیبا نرگس، برگ آرایی زیبایی در این دسته گل به چشم می خورد. ارتفاع دسته گل حدود 70 سانتی متر و عرض 30 سانتی متر است.

این مدل تمام شده است

بررسی دسته گل نرگس معطر کد DF00903

گل نرگس سرشار از انرژی و سرزندگی است و با عطر دل انگیزش روح هر فردی را مفرح می کند. این دسته گل نرگس معطر از تازه ترین گلهای نرگس تهیه شده است و هدیه ای پر احساس و زیبا می باشد برای آن دسته از مخاطبین شما که به گلهای معطر علاقه مند اند. اگر مخاطب شما فردی احساسی است و مایلید که با هدیه ای زیبا وی را شگفت زده کنید به شما پیشنهاد میدهیم انتخاب این دسته گل نرگس را از دست ندهید.

مشخصات دسته گل نرگس معطر کد DF00903

برای تزیین دسته گل نرگس معطر حدود 50 شاخه گل نرگس به کار رفته است. گلهای نرگس فصلی هستند و در تمام طول سال موجود نیستند. گل نرگس بسیار ظریف و حساس است و اگر در محیط گرم یا نامناسب قرار گیرد سریع طراوت و تازگی خود را از دست می دهد. بهتر است پس از خرید دسته گل نرگس بلافاصله اهدا شود تا در زمان اهدا تازه و با طراوت باشد. همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید برگ آرایی زیبایی نیز در این دسته گل انجام شده است که بسیار جذاب است. ارتفاع حدودی دسته گل 70 سانتی متر و عرض آن 30 سانتی متر باشد. 

دسته گل فانتزی
حدود 70 سانتی متر
حدود 30 سانتی متر
50 شاخه گل نرگس
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه