دسته گل رز هدیه ولنتاین کد DF02703

3,800,000 تومان

دسته گل رز هدیه ولنتاین کد DF02703 از تازه ترین گل های طبیعی رز هلندی تهیه شده است و می تواند هدیه ای جذاب و دیدنی باشد برای ابراز عشق و علاقه به عزیزترین فرد زندگیتان. حدود 80 شاخه گل رز قرمز در طراحی این دسته گل به کار رفته است. همچنین برگ آرایی زیبایی برای این دسته گل انجام شده است که بسیار چشم نواز است. ارتفاع حدودی دسته گل 60 سانتی متر و عرض آن 40 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل رز هدیه ولنتاین کد DF02703

اهدای گل رز قرمز در روز ولنتاین به هر فردی می تواند اوج عشق و علاقه شما را بازگو کند. گل های رز قرمز سرشار از عشق و علاقه بی نهایت اند. این دسته گل زیبا از 80 شاخه گل رز قرمز هلندی ممتاز تشکیل شده است. انتخاب و خرید این دسته گل می تواند اوج احساس و علاقه شما را به دلدارتان بازگو کند. هنرمندان گل آرای پارسی گل نهایت هنر و سلیقه خود را به کار گرفته اند تا دسته گلی چنین زیبا و چشم نواز خلق شود برای ابراز احساسات به آنان که دوستشان دارید. 

مشخصات دسته گل رز هدیه ولنتاین کد DF02703

برای طراحی و ساخت این دسته گل زیبا حدود 80 شاخه گل رز قرمز هلندی ممتاز استفاده شده است. گل های رز به کار رفته در این دسته گل از برترین گلخانه های پارسی گل تهیه شده است. علاوه بر تزیین زیبای گل ها، برگ آرایی چشم نوازی با برگ شمشیری، استرلیتزیا و انجیری در این دسته گل دیده می شود. ارتفاع این دسته گل حدود 60 سانتی متر و عرض آن 40 سانتی متر است. این محصول زیبا را می توانید برای ابراز احساس ناب دوست داشتن به عزیزترین هایتان اهدا کنید. 

دسته گل رز
حدود 60 سانتی متر
حدود 40 سانتی متر
حدود 80 شاخه
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه