باکس گل رز و لیسیانتوس سفید کد DF08405

2,789,000 تومان

یکی از محصولات خاص و زیبای پارسی گل، باکس گل رز و لیسیانتوس سفید کد Df08405 است. در این باکس زیبا، از ترکیب 40 شاخه گل رز و 8 دسته لیسیانتوس استفاده شده است. گل های رز قرمز بسیار هنرمندانه به شکل قلب در قسمت بالایی باکس طراحی شده اند که ظاهری رومانتیک و عاشقانه به این محصول بخشیده است. ترکیب رنگ قرمز و سفید گل ها نیز بسیار دیدنی است و این باکس را به یک هدیه پر انرژی برای عرض تبریک و شادباش تبدیل کرده است. طول و عرض حدودی باکس 40 سانتی متر و ارتفاعش حدود 15 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی باکس گل رز و لیسیانتوس کد DF08405

این باکس گل ترکیبی زیبا، جایگزین مناسبی برای دسته گل و انتخاب افراد خوش سلیقه به عنوان هدیه برای مناسبت‌های تبریک و شادباش، تبریک تولد، سالگرد ازدواج و تبریک عقد و عروسی است. همچنین می‌توان این باکس زیبا را برای هدیه دادن در مناسبت‌های رسمی‌تر مانند روز معلم و افتتاحیه هم استفاده کرد. 

گل لیسیانتوس به هر طراحی که اضافه شود، باعث زیبایی بخشیدن به آن می‌شود. لیسیانتوس نمادی از قدردانی و هدیه‌ای ایده‌آل برای عزیزان شماست. قیمت لیسیانتوس نسبت به گل‌های مشابه ارزان‌تر است و همین باعث می­شود تا باکس گلی با قیمت مناسب داشته باشید. این گل زیبا می‌تواند تا دو هفته با طراوت و زیبا بماند.

مشخصات باکس گل رز و لیسیانتوس سفید کد DF08405

برای گل آرایی و تزیین باکس گل رز و لیسیانتوس سفید کد Df08405 حدود 40 شاخه گل رز قرمز و 8 دسته گل لیسیانتوس به کار رفته است. این باکس زیبا دارای سطح مربعی شکل بوده و چیدمان گل‌های درون آن عمودی است. چیدمان ترکیبی گل‌ها باعث شکیل‌تر شدن باکس شده و ترکیب رنگ قرمز و سفید جذابیت زیادی به این باکس بخشیده است. استفاده از باکس در این چیدمان باعث سهولت در حمل و نقل آن و دوام گل‌ها می‌شود. جنس باکس چوبی است که دوام بسیار خوبی دارد و می توان از آن برای مصارف دیگری در دکوراتیو استفاده کرد.

باکس گل رز
حدود 40 سانتی متر
حدود 15 سانتی متر
حدود 40 سانتی متر
حدود 40 شاخه
حدود 8 دسته
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه