• ارسال رایگان

    ارسال رایگان

    برای خریدهای بالای صد هزار تومان و ده هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار

  • امکان سفارش تلفنی

    امکان سفارش تلفنی

    سفارش تلفنی از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۸۷

  • تحویل سفارش

    تحویل سفارش

    فقط در محدوده شهرهای تهران و اصفهان و بزودی در سراسر ایران

  • پرداخت امن

    پرداخت امن

    از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و درگاه ارزی از تمام کشورها

سفارش گل

گلفروشی آنلاین پارسی گل، با مجموعه ای از گل های طبیعی خاص و زیبا محصولات متنوعی را برای تمامی مناسبت ها فراهم نموده است تا حس رضایت و حق انتخاب را به مشتریان خود هدیه دهد. سفارش آنلاین گل در پارسی گل به صورت اینترنتی و تلفنی فراهم گردیده است. پارسی گل با ضمانت 3 اصل بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بهترین انتخاب در کنار ارسال سریع و به موقع در خدمت شماست.

گل فروشی آنلاین

گلفروشی آنلاین پارسی گل نسبت به گل‌فروشی‌ سنتی گزینه های انتخاب بسیاری را برای شما عزیزان عرضه نموده است. طیف وسیعی از محصولات برای مناسبت های مختلف اعم از تبریک، تسلیت و ... در فروشگاه پارسی گل به صورت آنلاین ارائه شده است. در حقیقت شما با خرید آنلاین گل در وقت و هزینه صرفه جویی کرده اید و خریدی دلپذیرتر، راحت تر و با قدرت انتخاب بیشتر را برای خود فراهم نموده اید. 

سفارش آنلاین گل

پارسی گل، دست هایی که برای شما می چیند گل ها سمبل زیبایی و نشاط هستند و از بهترین هدایا برای بیان لطیف احساسات می باشند. دنیای عجیب و شگفت انگیز گل ها خلاصه شده است در هزاران حرف نگفته که آدمی از گفتن آن مقصور است. با پارسی گل خوش عطرترین و زیباترین گل ها را تقدیم عزیزانتان نمایید و خاطره انگیزترین لحظات را برایشان رقم زنید.

کودهای مایع فلاورآمی ادامه لیست

تاج گل ادامه لیست

سبد گل ادامه لیست

محصولات پیشنهادی

مقالات پارسی گل

پرفروش ترین گل های شاخه بریده

پرفروش ترین گل های شاخه بریده

محصولات پرفروش