گل شاخه بریده رز سفید صورتی

گل شاخه بریده رز سفید صورتی از رنگ های فانتزی گل رز است که زیبایی بی نظیری دارد. رز سفید صورتی از گل های پرطرفدار در مناسبت هایی همچون روز مادر، روز زن، روز دختر و... است. رز سفید لب صورتی بسیار ظریف و آرامش بخش است. گلبرگ ها به رنگ سفید هستند و لبه گلبرگ ها رنگ صورتی دارد. واحد عمده فروشی پارسی گل با فروش عمده انواع گل رز هلندی ممتاز در رنگ ها و واریته های مخلتف با قیمت تولیدکننده در خدمت مشتریان عزیز است. 

برای اطلاع از قیمت عمده گل رز سفید صورتی با شماره تماس 03195015515 تماس حاصل فرمایید.

این مدل تمام شده است

گل شاخه بریده رز سفید صورتی

گل شاخه بریده رز سفید صورتی، رنگ و ظاهری باظرافت دارد که این رنگ از گل رز را بسیار محبوب کرده است. رز سفید لب صورتی در تزیین انواع دسته گل عروس، سبدگل و باکس گل جلوه ای بی نظیر دارد. ترکیب دو رنگ سفید و صورتی در این گل بسیار جذاب است و مناسب اهدا به خانم ها در مناسبت هایی همچون تبریک روز مادر، روز زن، روز دختر، ولنتاین و... است. رز سفید صورتی از رنگ های نسبتا پرمصرف است و دوام و ماندگاری خوبی دارد.

خرید عمده گل رز سفید صورتی

گل رز سفید لب صورتی از رزهای زیبا و جذاب در مراسم و مناسبت های مختلف است و فروش نسبتا بالایی دارد. این گل زیبا دوام و ماندگاری خوبی دارد و در تزیین انواع دسته گل، سبدگل و باکس گل کاربرد دارد. بخش عمده فروشی گل شاخه بریده پارسی گل با فروش عمده گل رز سفید صورتی در خدمت مشتریانی که قصد خرید عمده گل رز سفید صورتی دارند می باشد. مشتریان عزیز می توانند به راحتی با یک تماس و یا مراجعه به وبسایت فروشگاه این گل زیبا را به صورت عمده و قیمت تولید کننده سفارش دهند و در هر نقطه ای از کشور که باشند تحویل بگیرند.

مزایای خرید  عمده گل رز از پارسی گل

فروشگاه عمده فروشی پارسی گل با تعداد کثیری از تولید کنندگان گل شاخه بریده در ارتباط است و از این رو ممتاز ترین و باکیفیت ترین گل های شاخه بریده از بهترین گلخانه ها تامین و با قیمت عمده به دست مشتریان عزیز می رساند.

هدف فروشگاه پارسی گل حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان گل شاخه بریده است تا سهمی در حمایت از تولید ملی داشته باشد.

مجموعه پارسی گل با همکاری جمع زیادی از مهندسین و کارشناسان کشاورزی و گل های زینتی استانداردهایی برای نوع بسته بندی و کیفیت گل های شاخه بریده تعریف کرده است که کمک شایانی به تشخیص کیفیت گل شاخه بریده و صادرات آن می کند.

رز هلندی ممتاز
حدود 80 سانتی متر
حدود 5 سانتی متر
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه