پست های پربازدید

آخرین ویدیو کلیپ ها

پست های داغ

بهترین گل ها برای ابراز علاقه کدام اند؟

بهترین گل ها برای ابراز علاقه کدام اند؟

بهترین گل ‌ها برای ابراز علاقه کدام ‌اند؟ شاید این سؤالی باشد که برای بسیاری از ما زمان خرید گل پیش بیاید. در این مقاله قصد داریم تا ضمن آشنا کردن شما با معنی و مفهوم انواع گل ‌ها، لیست بهترین گل ‌ها برای ابراز عشق و علاقه را در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه یک دسته گل ارزان قیمت تهیه کنیم؟

چگونه یک دسته گل ارزان قیمت تهیه کنیم؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید این است که چگونه می‌توان دسته گل ارزان قیمت تهیه کرد که هزینه زیادی نداشته باشد؟ در حالت کلی یک دسته گل می‌تواند ابراز علاقه شما به شخصی که دوستش دارید باشد و یا برای یک مناسبت خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

سبد گل های مناسب برای تبریک عروسی

سبد گل های مناسب برای تبریک عروسی

سبد گل‌ های مناسب برای تبریک عروسی از بهترین هدیه‌ هایی هستند که می‌ توان به عروس و داماد در مجلس عروسی شان تقدیم کرد. در واقع یک سبد پر گل برای تبریک مراسم عروسی، جذاب و دوست‌ داشتنی خواهد بود و حس بی‌ نظیری را به آنها منتقل خواهد کرد. در این مقاله با اصول انتخاب سبد گل مناسب برای تبریک عروسی آشنا خواهید شد.

پرفروش ترین گل های شاخه بریده

پرفروش ترین گل های شاخه بریده

امروزه تنوع گل های شاخه بریده که در اکثر گل فروشی ها و بازارهای گل و گیاه دیده می شود بسیار زیاد شده است. در میان گل های شاخه ای برخی از گل ها پرطرفدار ترند که در این مقاله قصد داریم به معرفی پرفروش ترین گل های شاخه بریده بپردازیم و به خوبی با نکات مراقبتی آن‌ ها نیز آشنا شویم.

5 گل مشهور برای عرض تسلیت

5 گل مشهور برای عرض تسلیت

از غم انگیزترین لحظات برای هر انسانی از دست دادن عزیزانش است. اهدای گل به مراسم خاکسپاری و ترحیم یکی از راه های ابراز همدردی است. در این مقاله با 5 گل مشهور برای عرض تسلیت آشنا خواهید شد.

بهترین گیاهان برای اتاق خواب

بهترین گیاهان برای اتاق خواب

شاید فکر کنید انتخاب گیاه آپارتمانی مناسب برای اتاق خواب و خانه کار سختی باشد، اما اصلًا این طور نیست، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با لیستی از بهترین گیاهان آپارتمانی مقاوم برای اتاق خواب آشنا شوید.

زیباترین مدل های دسته گل عروس 2021

زیباترین مدل های دسته گل عروس 2021

زیباترین مدل های دسته گل عروس 2021، ایده‌ های جذابی برای زوج‌ های جوان به همراه دارد که با ایده گرفتن از آن ‌ها می ‌توان مجلس عروسی را زیبا و مجلل تر برگزار کرد و عکس ‌های یادگاری عروسی را تماشایی‌ و خاطره انگیزتر خلق کرد.

آموزش تزیین ماشین عروس

آموزش تزیین ماشین عروس

جشن عروسی از جشن های خاطره انگیز برای هر عروس و دامادی است. ماشین عروس و گل ‎زدن آن جزیی از این جشن به ‎یاد ماندنی است. برای آن که بدانید چگونه یک ماشین عروس زیبا داشته‎ باشید بهتر است با آموزش تزیین ماشین عروس و نکات مهم مربوط به آن آشنا شوید.

جدید ترین مدل تاج گل سر عروس

جدید ترین مدل تاج گل سر عروس

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی که برای روز عروسی استفاده می‌شود، تاج‌ گل سر عروس است. انتخاب تاج گل سر عروس رابطه مستقیمی با مدل مو و تزیین آن دارد. در این مقاله جدید ترین مدل تاج گل سر عروس، انواع مدل‌ های تاج گل سر عروس 2020 و گلهای مناسب تاج گل سر عروس معرفی خواهند شد.

نکات ضروری در خرید گیاه آپارتمانی

نکات ضروری در خرید گیاه آپارتمانی

خرید گیاه آپارتمانی نیازمند رعایت اصول خاصی است که بهتر است در زمان خرید، حتما این اصول را بدانیم و رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین گیاهان را خرید کنیم. این مقاله یک راهنمای خرید گل و گیاه آپارتمانی است که در آن نکات ضروری در خرید گیاه آپارتمانی را نام خواهیم برد.

ساده ترین روش ساخت کوکداما

ساده ترین روش ساخت کوکداما

شاید تا به حال گیاهان آویزی که دورشان نخ کنفی بسته‌اند را دیده باشید. به این نوع بسته‌بندی گیاهان کوکداما می‌گویند. احتمالا برایتان سوال شده است که چگونه در منزل یک کوکداما تهیه کنیم؟ در این مقاله ساده‌ترین روش ساخت کوکداما توضیح داده می‌شود. برای یادگیری بیشتر، شما می‌توانید آموزش تصویری ساخت کوکداما و روش‌های ساده ساخت کوکداما را دنبال کنید.

معروف ترین گل ها برای شب یلدا

معروف ترین گل ها برای شب یلدا

یلدا یا شب چله یکی از جشن‎ های معروف ایرانیان است که در آخرین شب از پاییز برگزار می‎ شود. گل‌ ها و گیاهان نیز به دلیل طراوت و نشاط خود پای ثابت این مراسم هستند و استفاده از معروف ترین گل ها برای شب یلدا یکی از مهم ‌ترین انتخاب ‌ها برای این شب است.

بهترین سبد گل برای تبریک تولد

بهترین سبد گل برای تبریک تولد

روز تولد عزیزانمان همیشه یک روز مهم بوده و همه ما تلاش می کنیم که در این روز با بهترین شیوه احساسات خود را ابراز کنیم و به عزیزترین های زندگیمان نشان دهیم که حضور آن‎ ها چقدر برایمان ارزشمند است. یکی از بهترین شیوه های ابراز احساسات در روز تولد اهدای گل می باشد. در این مقاله لیستی از بهترین سبدگل برای تبریک تولد را معرفی خواهیم کرد.

زیباترین دسته گل های عاشقانه

زیباترین دسته گل های عاشقانه

یک دسته گل زیبا می ‌تواند بهترین هدیه برای کسی باشد که دوستش دارید؛ به طوری که هیچ هدیه‌ ای مانند یک دسته گل عاشقانه برای قرار اول نمی‌تواند رابطه شما را مستحکم کند. در این مقاله زیبا ترین دسته گل های عاشقانه و بهترین دسته گل ‌ها برای مناسبت ‌های رومانتیک و عاشقانه معرفی می شوند.

آشنایی با گل کریسمس (بنت القنسول)

آشنایی با گل کریسمس (بنت القنسول)

برای آشنایی با گل کریسمس که در کشور ما با نام گل بنت القنسول یا گل یلدا نیز شناخته می ‎شود لازم است تا از ویژگی‌ ها و شرایط نگهداری آن آگاه باشید. در این مقاله همه چیز درباره گل کریسمس از معرفی تا روش نگهداری، تکثیر و بیماری‌ های مربوط به آن را عنوان خواهیم کرد.

تاج گل مناسب برای مراسم تبریک

تاج گل مناسب برای مراسم تبریک

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که اصول مهم در انتخاب تاج گل تبریک و بهترین تاج گل ‌ها برای مراسم تبریک کدامند؟ یا بارها با خود فکر کرده ‌اید که برای مراسم تبریک چه تاج گلی اهدا کنیم؟ همه سوالات شما در این مقاله پاسخ داده می‌ شود.

انواع سبد گل برای تولد نوزاد

انواع سبد گل برای تولد نوزاد

این که برای تولد نوزاد چه سبد گلی هدیه ببریم و از چه نوع گلی در ترکیب آن استفاده کنیم ازجمله سوالات مهم است که باید جواب آن‎ها را بدانید و با اصول مهم در سفارش آن آشنا باشید.

بهترین باکس گل برای ولنتاین

بهترین باکس گل برای ولنتاین

یکی از هدایای مرسوم روز ولنتاین تهیه بهترین باکس گل برای ولنتاین است چرا که گل‎ها نمادی از احساس و عاطفه هستند و استفاده از باکس گل برای هدیه ‌دادن به معشوق به دلیل زیبایی خاص خود بسیار پرطرفدار است. اگر می‎ خواهید یک باکس گل زیبا برای ولنتاین تهیه کنید باید با انواع آن آشنا شده و نکات مهم جهت زیبا شدن آن را بدانید.

نگهداری گل رز در سردخانه

نگهداری گل رز در سردخانه

با فراهم کردن شرایط محیطی ایده‌آل و رعایت اصول پرورش گل رز می‌توان به راحتی این گل را در گلخانه پرورش داد و سردخانه های مخصوص گل رز نگهداری کرد. در این مقاله اطلاعاتی درباره نحوه نگهداری گل رز در سردخانه و کشت گل رز در گلخانه داده می‌شود.

گل رومیزی مجلس ترحیم

گل رومیزی مجلس ترحیم

در انتخاب گل رومیزی مجلس ترحیم، باید وقت بگذارید و گل‌هایی که می‌توانند احساسات شما را به درستی بیان کنند، انتخاب کنید. آشنایی با مفاهیم پنهان شده در پشت گل‌هایی که در مراسم ختم استفاده می‌شوند، می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید هرکدام را در چه شرایطی انتخاب کنید.