دسته گل عروس مدل 2018 کد DF02804

1,497,000 تومان

دسته گل عروس مدل 2018 کد DF02804 با استفاده از 40 شاخه گل رز سفید هلندی تزیین شده است. گل های رز به کار رفته از نوع ممتاز هستند و تازگی و طراوت خود را در طول مراسم حفظ خواهند کرد. دسته گل های سفید رنگ را می توانید برای مراسم نامزدی، بله برون و عقد های محضری نیز استفاده کنید. برگ آرایی زیبایی با برگ های تزیینی دور تا دور گل ها انجام شده است که سرزندگی و طراوت دسته گل را بیشتر کرده است. ارتفاع حدودی دسته گل 45 سانتی متر و عرض حدود 30 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

بررسی دسته گل عروس مدل 2018 کد DF02804

دسته گل عروس هایی که با گل های سفید رنگ تزیین می شوند به راحتی با رنگ های مختلف تم مجلس و همچنین لباس عروس های رنگی هماهنگ می شوند. پیشنهاد می شود که اگر لباس عروس سفید رنگ به تن دارید از دسته گل های رنگی با رنگ های شاد انتخاب کنید تا دسته گل جلوه داشته باشد و اگر لباس عروس رنگی به تن دارید از دسته گل های سفید رنگ انتخاب کنید که بروی لباس عروس رنگی زیبایی خود را نشان دهد. دسته گل عروس مدل 2018 با گل های رز سفید رنگ مناسب استفاده برای مراسم عقد، عروسی، نامزدی و بله برون می باشد.

مشخصات دسته گل عروس مدل 2018 کد DF02804

برای دیزاین دسته گل عروس مدل 2018 حدود 40 شاخه گل رز هلندی به کار رفته است. گل های رز هلندی نسبت به رزهای ایرانی طول عمر بیشتری دارند و پیشنهاد می شود برای تزیین دسته گل عروس حتما از رز های هلندی انتخاب کنید. علاوه بر گل آرایی خوب این دسته گل، برگ آرایی زیبایی با استفاده از برگ های تزیینی برای این دسته گل انجام شده است. ارتفاع حدودی دسته گل 45 سانتی متر و عرض آن حدود 30 سانتی متر است.

45 سانتی متر
30 سانتی متر
حدود 40 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه