تاج گل نمایشگاه یک طبقه کد DF56601

3,898,000 تومان

انتخاب تاج گل برای تبریک نمایشگاه برای کسب و کار ها بسیار حائز اهمیت است. این تاج گل یک طبقه زیبا یکی از جدید ترین تاج گل های تبریک فروشگاه است که به خوبی می تواند پیغام شادی شما را در مراسم افتتاحیه و نمایشگاه انتقال دهد. در تزیین این محصول ترکیب زیبایی از گل های آنتوریوم، میخک و اورینتال با رنگ های شاد و پرانرژی استفاده شده است. ارتفاع این محصول 200 سانتی متر و عرض آن حدودا 120 سانتی متر است.

  • اصفهان (تحویل 3 تا 5 ساعت)
  • تهران (تحویل یک روزه)

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

تاج گل تبریک نمایشگاه یک طبقه کد DF56601

معمولا تاج گل هایی که به شکل دایره تزیین می شوند برای بیننده جذاب تر بوده و نظرات بیشتری را جلب می کنند. این تاج گل یک طبقه یکی از زیباترین تاج گل های تبریک است که انتخاب مناسبی برای عرض تبریک در نمایشگاه ها و مراسم های افتتاحیه خواهد بود. طراحی گل های تاج گل نمایشگاه به شکل مارپیچ در دو رنگ صورتی و بنفش جلوه زیبایی به تاج گل بخشیده است و این محصول را به یک تاج گل یک طبقه زیبا و خاص تبدیل کرده است. در طراحی این محصول ترکیبی از گل های میخک، لیلیوم و آنتوریوم در رنگ های شاد و درخشان صورتی، بنفش و ارغوانی استفاده شده است. طیف رنگی صورتی و بنفش که به صورت مارپیچ با گل های میخک در تاج گل ایجاده شده است بسیار جذاب بوده و زیبایی دوچندانی را به محصول بخشیده است.

 

مشخصات تاج گل یک طبقه نمایشگاه کد DF56601

این تاج گل زیبا در یک طبقه و با ارتفاع حدودا 200 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر بر روی پایه چوبی که به وسیله کاغذ کادو پوشش داده شده طراحی شده است. به طور کلی حدود 140 شاخه گل طبیعی در تزیین این تاج گل استفاده شده است که 15 شاخه گل آنتوریوم، 100 سرگل میخک و 25 سرگل لیلیوم مجموع گل های این تاج گل را تشکیل می دهد. گل های استفاده شده جهت تزیین این تاج گل از بهترین گلخانه های گل شاخه بریده تهیه شده است تا تاج گلی زیبا و با کیفیت خلق شود.

تاج گل تبریک
یک طبقه
حدود 200 سانتی متر
حدود 120 سانتی متر
حدود 15 گل
حدود 100 گل
حدود 25 گل
  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه